  • Data: 2007-09-15 12:05:51
    Temat: Najtanszy sposob na przesylanie pieniedzy do Polski ?
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy ktos ma jakis w miare tani (tylko co to jest "w miare tani" hehe) sposob
    na przesylanie pieniazkow do Polski ? W moim przypadku bedzie to Holandia,
    kwoty niewielkie, do kilkuset euro miesiecznie, przelew raz, gora trzy,
    cztery razy miesiecznie.

    Moze nie tyle chodzi mi o sposob, bo to nie czary mary za darmo zdaje sobie
    sprawe ze musze zaplacic - tylko po prostu jak to zrobic najtaniej, czy
    zalozyc jakies konto walutowe w Polsce, czy uzywac Western Union,
    Moneybookers, czy moze sposobu o jakims czytalem w necie - konto u jakiegos
    buka w necie i wplaty/wyplaty z Holandii/Polski ?

    W tej chwili dysponuje karta kredytowa Citi i zwyklym kontem ROR, ale jezeli
    oplaca zalozyc sie jakies inne konto, miec inna KK, wykupic jakas usluge -
    mam jeszcze czas na to przed wyjazdem.

    Prosze o pomoc, slicznie dziekuje z gory.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl