    From: "Jaroslaw Grabowiecki" <j...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Najnowsze "NIE" o rajach podatkowych
    Date: Fri, 8 Mar 2002 13:02:31 +0100

    W "NIE" z 7.03 br ukazał sie NIE-obiektywny, NIE-spójny i NIE-rzetelny
    artykuł o rajach podatkowych pt."Raj dla ubranych" sygnowany przez
    NIE-kompetentną paNIEnkę "A.F".

    Jest w nim jednak kilka interesujących cytatów:

    "(...)zgłosił sie do mnie pracownik Ministerstwa Finansów z pikantnymi
    rewelacjami na temat tzw. rajów podatkowych. To eldorado dla swojaków.
    -Resort nie ma pojecia na temat strat dla budzetu państwa z tytułu transferu
    zysków do krajów będących rajami podatkowymi-powiedział mój rozmówca.-I co
    gorsze nic w tej sprawie nie robi!"

    "Długo mozna wyliczać nazwiska ludzi z pierwszych stron gazet, głośno na
    tych stronach zatroskanych wyskością podatków,które muszą płacić. Rzecz w
    tym, że na ogół nie płacą ponieważ ich firmy są zarejestrowane w rajach
    podatkowych."

    Jest w nim równiez informacja o naszej firmie JG OFFSHORE PARTNERS,
    zakładajacej od wielu lat dla polskiego biznesu spółki na Cyprze:

    "Firm oferujących szkolenia na temat planowania podatkowego, czy legalnych
    sposobów zmniejszania obciążeń podatkowych jest całkiem sporo.Działają
    zgodnie z prawem i wykazują dużą aktywność.
    Bez trudu znalazłam takie oferty w internecie. Na przykład informację o
    wykładzie zorganizowanym przez Instytut wspierania Przedsiębiorstw z
    Wrocławia pt."Cypr -Raj podatkowy dla polskiego biznesu" z udziałem panów
    Romualda Pietraszki-konsula Honorowego Cypru w Polsce i Jaroslawa
    Grabowieckiego-prezesa zarzadu
    JG OFFSHORE.
    Autorzy konspektu wykładu z brutalną szczerością wyznali:Mało kto wie, że
    większość banków oraz znaczna liczba spółek zajmujących sie działalnością
    międzynarodową(w tym również polskich) zakłada własne firmy offshore w celu
    wykorzystania szeregu przywilejów i korzyści jakie oferują raje podatkowe"

    W tym fragmencie artykułu prawdziwy jest tylko cytat z wykładu, ktory miał
    miejsce 2 lata temu we Wrocławiu,
    bez udzialu konsula Pietraszka ( w ostatniej chwili odwołał przybycie) a sam
    wykład prowadzony był przez
    pelnomocnika firmy JG OFFSHORE PARTNERS a nie prezesa zarządu JG Offshore.

    Zainteresowanych kompetentnymi informacjami i naszymi usługami w zakresie
    tworzenia firm offshore na Cyprze, zapraszamy na nasze strony
    www.webmarket.com.pl/offshore
    e-mail: j...@w...com.pl
    tel. 0-601-28-38-65