  • 1. Data: 2005-02-20 09:43:41
    Temat: Najlepsze konto dla Stowarzyszenia
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Jak w topicu.

    Stowarzyszenie nieprowadzące działalności gospodarczej - klub sportowy.
    Składki przyjmowane na podstawie KP, natomiast przelewy na sprzęt i inne
    operacje plus przetrzymywanie gotówki musi być realizowane za pomocą konta
    bankowego. Co byście polecili? Jak na razie w oko mi wpadł VWBank z ofertą
    internetową. Dla nas liczy się przede wszystkim niski koszt utrzymania.
    Any ideas?

    VicePrezes Robert
    ;-)

  • 2. Data: 2005-02-20 09:45:47
    Temat: Re: Najlepsze konto dla Stowarzyszenia
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > razie w oko mi wpadł VWBank z ofertą internetową. Dla nas liczy się
    > przede wszystkim niski koszt utrzymania. Any ideas?

    Tanszego niz VW Bank direct nie znajdziesz.
    Ewentualnie zobacz jeszcze PKO BP (ma specjalne konto dla stowarzyszeni) i
    z tanszych mozna jeszcze szukac w Nordea, BZ WBK, INGu itp - ale jednak to
    juz sa jakies tam koszty.
    Ewentualnie sporbuj sie dogadac z bankiem (z dyrektorem oddzialu) o
    zwolnienie z oplat -czesto sie udaje

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-02-20 09:53:41
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński (news:cv9mb3$31$1@news.onet.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > jednak to juz sa jakies tam koszty.
    > Ewentualnie sporbuj sie dogadac z bankiem (z dyrektorem oddzialu) o

    Dobra myśl... w końcu nie prowadzimy działalności gospodarczej, Zarząd nie
    dostaje wynagrodzenia, w statucie mamy wpisane ciekawe kwiatki :-) to może
    się udać...

    R.