eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNRB w ING a Lukas › NRB w ING a Lukas
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for
    -mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: NRB w ING a Lukas
    Date: Sat, 1 Feb 2003 10:44:24 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 36
    Sender: n...@o...pl@kat03238081.visp.energis.pl
    Message-ID: <b1g4uk$bls$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: kat03238081.visp.energis.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1044092692 11964 62.29.238.81 (1 Feb 2003 09:44:52 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 1 Feb 2003 09:44:52 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:226488
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,


    Dzwoniłem ostatnio na LukasLinię, aby wyedytować odbiorcę przelewu z eBANKu.
    Zmieniałem stary numer z ING na nowy NRB. Konsultant przyjął, zmienił i
    teoretycznie jest wszystko OK. Jest jednak ciekawostka...

    Mam też tam zdefiniowany rachunek w inteligo. Wchodzę w menu "odbiorcy" i
    klikam, aby zobaczyć szczegóły. Inteligo pięknie wyświetla się jako 26
    znaków, bez kresek, odstępów. Po prostu NRB jak się patrzy. Nazwę banku też
    rozpoznaje...

    Teraz wchodzę zerknąć, jak mi się wyświetla nowy NRB z ING... I co widzę?
    Zamiast 26 znaków widzę ich 34. Przed cyframi kontrolnymi powtórzony jest
    numer rozliczeniowy oddziału. Ale bez żadnych kresek, spacji, czy innych
    odstępów - jak NRB, tyle, że za długi.

    Dzwonię na LukasLinię - niestety kilkakrotna próba wyjaśnienia nic nie dała.
    Różne wymówki słyszałem - że tak musi być, bo ING nie przyjmuje przelewów
    NRB, że u nich w systemie jest wpisane dobrze - analogicznie, jak z
    inteligo, że mam poczekać, że mam spróbować zrobić przelew, że mam dzwonić
    jutro...

    Co ciekawe - oddział rozpoznaje...

    Więc pytam się - skąd ta różnica w wyświetlaniu?

    Wysłałem pytanie pocztą wewnętrzną, ale czuję, że jeszcze długo poczekam na
    odpowiedź...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1