  • 1. Data: 2003-01-27 15:38:02
    Temat: NRB w ING
    Od: "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl>

    Czy ktoś z użytkowników ING może podać jak mu się zmienił numer rachunku na
    NRB?
    Czy jest to taka zmiana jak w PEKAO SA (zupełnie nowy numer), czy np. tak
    jak w Millennium - zera przed starym numerem i liczba kontrolna?

    --
    Pzdr, Stacho

  • 2. Data: 2003-01-27 16:49:57
    Temat: Re: NRB w ING
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Stacho [RBN] wrote:
> [...]
    > Czy jest to taka zmiana jak w PEKAO SA (zupełnie nowy numer), czy np. tak
    > jak w Millennium - zera przed starym numerem i liczba kontrolna?
    A sam nie możesz sprawdzić ;-)
    "Na oko" stary_numer plus 0 i liczba kontrolna, nie wiem co z numerem
    oddziału
    KJ

  • 3. Data: 2003-01-27 17:31:56
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z użytkowników ING może podać jak mu się zmienił numer rachunku na
    > NRB?

    A co widzisz u siebie???
    U mnie stare grupy cyfr zostały i doszły nowe

  • 4. Data: 2003-01-28 07:58:11
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Stacho [RBN] napisał:
    > Czy ktoś z użytkowników ING może podać jak mu się zmienił numer rachunku na
    > NRB?

    Stary numer nnnnnnnn-xxxxxxxxxx (8-10)
    Nowy numer ccnnnnnnnn100000xxxxxxxxxx (26)

    Próbowałem zdefiniować nowy numer w mBanq, oczywiście fail :-(
    Ze spacjami jest błądny numer, bez spacji nierozpoznany bank :-((
    Czy mbank obsługuje jakieś NRB poza własnymi numerami kont ?

    ________
    Yareck

  • 5. Data: 2003-01-28 08:10:32
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Yareck wrote:

> [...]
    > Ze spacjami jest błądny numer, bez spacji nierozpoznany bank :-((
    > Czy mbank obsługuje jakieś NRB poza własnymi numerami kont ?

    Za to w Inteligo dziala. Rozpoznaje nawet oddział BSK.
    --
    lex

  • 6. Data: 2003-01-28 08:16:28
    Temat: Odp: NRB w ING
    Od: "E.Hetnał" <e...@o...pl>

    To ciekawe . bo ja też wczoraj modyfikowałem przelew zdefiniowany na mój
    rachunek w ING
    i wszystko przebiegło OK. - numer rozpoznany prawidłowo.

    pozdr.

    eha

    ---

  • 7. Data: 2003-01-28 08:30:40
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
    > Próbowałem zdefiniować nowy numer w mBanq, oczywiście fail :-(
    > Ze spacjami jest błądny numer, bez spacji nierozpoznany bank :-((
    > Czy mbank obsługuje jakieś NRB poza własnymi numerami kont ?

    Aż sprawdziłem !!!
    Moje konto BSK w nowym formacie zosalo zaakceptowane i prawidłowo oddział rozpoznany
    w mbank.

    Może coś źle wprowadziłeś????

  • 8. Data: 2003-01-28 13:50:55
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Yareck napisał:
> [...]
    > Ze spacjami jest błądny numer, bez spacji nierozpoznany bank :-((
    > Czy mbank obsługuje jakieś NRB poza własnymi numerami kont ?

    OK. Teraz już działa, musieli poprawić :-)
    Czy ktoś sprawdził czy z PKOBP można już wysłać przelew na nowy numer ING ?

    ________
    Yareck