  • 1. Data: 2002-08-21 16:35:51
    Temat: Multibank - VC
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Przymierzam się do założenia konta studenckiego w Multibanku - Multikonto
    Jestem. W związku z tym mam pytanie do szanownych grupowiczów. Jakie warunki
    należy spełnić, aby otrzymać VC?? Czy wymagane są miesięczne wpływy na
    konto, a jeśli tak to w jakiej wielkości??

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 2. Data: 2002-08-21 17:09:03
    Temat: Re: Multibank - VC
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > należy spełnić, aby otrzymać VC?? Czy wymagane są miesięczne wpływy na
    > konto, a jeśli tak to w jakiej wielkości??

    1000 zl przez 3 miesiace (pamietaj ze mozesz sztuczny ruch robic ;) Wazne,
    zeby na koniec byl osad, a oprocz tego zwracaj sie o te karte w placowce
    (nie przez infolinie).

    P.S. Doc latwo dostac tez VC w BZWBK.

  • 3. Data: 2002-08-21 17:19:38
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    > zeby na koniec byl osad, a oprocz tego zwracaj sie o te karte w placowce

    Dzięki za odpowiedź. Te 1000 zl to musi byc jednorazowa wplata, czy mozna
    wplacac mniejsze kwoty, ktore na koniec miesiaca wyniosa 1000 zl??

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 4. Data: 2002-08-21 17:39:16
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    > Maja byc wplywy :) Czyli sam sobie tez mozesz przesylac :)

    Oki. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

  • 5. Data: 2002-08-21 17:39:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 6. Data: 2002-08-21 19:00:47
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Wazne,
    > zeby na koniec byl osad, a oprocz tego zwracaj sie o te karte w placowce
    > (nie przez infolinie).

    Przez MultiLinie tez daja - nie tylko w oddzialach tacy dobroduszni ;-)
    Nawet na wstepie dowiedzialem sie ze brakuje mi 3 dni do pelnych 3 miesiecy
    ;-)

    --
    JaKi