  • 1. Data: 2002-08-21 16:34:06
    Temat: LukasBank - konto podróżne / bankomaty i VC
    Od: "Seba_mail" <s...@g...pl>

    Nie wiem czy zauważyliście, że konto PODRÓŻNE zapewnia nie tylko wypłatę z
    bankomatów za granica za 1 zł ale również bezprowizyjne wypłaty we wszystkich
    bankomatach w całej Polsce.

    Dodatkowo za wydanie VC - 0 zł.

    Więc jak słuszniwe zauważył 'AMRA' jest to chyba ala konto VIP Lukas lub
    początek szerszej oferty dla klientów z grubszym portfelem.

    Cześć

  • 2. Data: 2002-08-21 19:12:49
    Temat: Re: LukasBank - konto podróżne / bankomaty i VC
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Seba_mail" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem czy zauważyliście, że konto PODRÓŻNE zapewnia nie tylko wypłatę z
    > bankomatów za granica za 1 zł ale również bezprowizyjne wypłaty we
    wszystkich
    > bankomatach w całej Polsce.

    hmm, to trzeba na prawde jezdzic ciagle poza granice aby skorzystac z
    oferty - bylo nie bylo - 4 stowy oplaty rocznej ! (30 miesiecznie + 2,5 za
    inet)
    pomimo posiadania kilku kont, nie wydaje nawet polowy tej kwoty na banki

  • 3. Data: 2002-08-21 22:12:25
    Temat: Odp: LukasBank - konto podróżne / bankomaty i VC
    Od: "romicool" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > inet)
    > pomimo posiadania kilku kont, nie wydaje nawet polowy tej kwoty na banki

    w koncu konto nazywa sie podrozne, czyli trzeba sie napodrozowac
    rzeczywiscie sporo.
    Czyli produkt moze i fajny, ale dla bardzo konkretnej grupy.

    na ra