  • 1. Data: 2011-12-13 15:01:55
    Temat: [Multibank] Przelewy własne
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    W multibbanku można robić "przelewy własne" niestety przelew z/na
    rachunek bilansujący nie jest "własny" :)
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 2. Data: 2011-12-13 21:21:10
    Temat: Re: [Multibank] Przelewy własne
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-12-13 16:01, Kamil Jońca pisze:

    > W multibbanku można robić "przelewy własne" niestety przelew z/na
    > rachunek bilansujący nie jest "własny" :)
    > KJ

    a czy rachunek bilansujący przypadkiem nie należy do banku?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-12-14 03:27:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > a czy rachunek bilansujący przypadkiem nie należy do banku?
    Zdefiniuj "należy". Jesli ci chodzi o to czyje dane widać przy
    przelewach - odpowiadam: moje.
    No i przechowuje "moje" pieniądze. :)

    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 4. Data: 2011-12-15 15:43:33
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 13 Dec 2011 16:01:55 +0100, Kamil Jońca wrote:
    > W multibbanku można robić "przelewy własne"

    O, jakie fajne. W koncu bedzie mozna pokasowac wlasne rachunki z
    przelewow zdefiniowanych ;)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns