  • 1. Data: 2007-01-03 14:54:44
    Temat: Multi jak zwykle zrobił wszystko, co mógł ;)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    ...żeby mnie zniechęcić :)

    Wymarzyłem ja sobie kredyt odnawialny. Zadzwonili (co akurat samo w sobie
    jest sukcesem w świetle moich poprzednich doświadczeń), że mam przyjechać
    podpisać umowę. No to pojechałem. Trzy godziny mi to zajęło, z czego dwie w
    korku i kwadrans w kolejce :)

    Na miejscu okazało się, że problemem nie do przejścia jest... brak zaliczek
    na podatek dochodowy za wrzesień i październik (jestem przedsiębiorcą). Na
    nic moje tłumaczenia, że przedsiębiorcy tak czasem mają, że po prostu w
    danym miesiącu nie wychodzi zaliczka do zapłaty i w związku z tym
    oczekiwanych przez bank potwierdzeń nie dostarczę, bo ich nie ma :) Pani w
    oddziale tego nie kumała, co mogę zrozumieć, ale nie kumał tego też
    analityk, do którego przy mnie dzwoniła. Mam im dostarczyć PIT-5 za
    listopad i będą myśleć dalej. Tyle, że już go im dostarczyłem wcześniej! :)

    No, to jak sobie pomyślałem, że mam jeszcze raz trzy godziny zmarnować,
    żeby zawieźć PITa, a potem jeszcze raz żeby podpisać umowę, to mi się
    odechciało kredytu. Który zresztą był miał być na potworną sumę... 4000 zł.
    Jak będę potrzebował gotówki, to sobie przeleję z KK z większym limitem,
    którą dostałem na dowód i jeden wyciąg z innej karty.

    No i tak się kończy każda sprawa, jaką przez trzy lata zdarzyło mi się
    załatwiać w tym MacBanku. Oprócz założenia rachunków, które przebiegło
    nad wyraz sprawnie i naładowało mnie fałszywym optymizmem na jakiś czas.
    Obiecuję sobie więcej już nie próbować :)
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2007-01-03 15:01:45
    Temat: Re: Multi jak zwykle zrobił wszystko, co mógł ;)
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    .
> [...]
    > danym miesiącu nie wychodzi zaliczka do zapłaty i w związku z tym
    > oczekiwanych przez bank potwierdzeń nie dostarczę, bo ich nie ma :)

    Przedsiębiorcy ogólnie mają w bankach przerąbane. Lepiej juz być emerytem z
    głodową emeryturą :(
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-01-03 15:52:14
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.01.2007 Huckleberry <n...@p...onetonet.pl> napisał/a:

    > Przedsiębiorcy ogólnie mają w bankach przerąbane. Lepiej juz być emerytem z
    > głodową emeryturą :(

    Byle nie za starym. Najlepiej takim emerytem mundurowym :)
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2007-01-03 19:29:05
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Samotnik napisał(a):

    > ...żeby mnie zniechęcić :)

    Ciebie też? :)

    > Obiecuję sobie więcej już nie próbować :)

    To tak jak ja. Skutecznie mnie zniechęcili do podwyższenia limitu
    odnawialnego. Raz spróbowałem i już więcej nie zamierzam

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2007-01-03 19:30:13
    Od: Arkadiusz Ryckowski <...@s...pl>

    Samotnik napisał(a):
> [...]
    > Jak będę potrzebował gotówki, to sobie przeleję z KK z większym limitem,
    > którą dostałem na dowód i jeden wyciąg z innej karty.

    masz się z tym multi zupełnie jak ja z millennium, nie ma produktu żebym
    nie miał z nim problemów, zastanawiam się czy pisac reklamacje bo każdej
    ich odpowiedzi ciśnienie mi się podnosi

    BTW mojej mamie przy wpływającej emeryturze na poziomie 1tys
    zaproponowali ko na dowód 4500, a teraz nawet gotową umowę kk przesłali
    na 6500

    --
    arek at aster dot pl

  • 6. Data: 2007-01-04 09:06:19
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Samotnik wrote:
> [...]
    > przyjechać podpisać umowę. No to pojechałem. Trzy godziny mi to
    > zajęło, z czego dwie w korku i kwadrans w kolejce :)

    Do mnie dzwonili wczoraj... Dzisiaj jade i zobacze co i jak :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2007-01-04 09:08:41
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Samotnik wrote:
    > Byle nie za starym. Najlepiej takim emerytem mundurowym :)

    Emryci mundurowi w wieku ok. 45 lat maja w kazdym banku sytuacje
    praktycznie idealna :) Pomimo tego, ze prowadza biznes z ktorego
    miesiecznie maja z trzy razy tyle niz z tej emerytury to ZADEN bank
    nawet nie chce slyszec o dokumentowaniu czegokolwiek z biznesu tylko
    zadowala sie emerytura. Co za kraj...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2007-01-04 09:09:17
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.01.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

    > Do mnie dzwonili wczoraj... Dzisiaj jade i zobacze co i jak :)

    Ale masz każdego miesiąca zaliczkę?! :)
    --
    Samotnik

  • 9. Data: 2007-01-04 09:09:51
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.01.2007 Markus Sprungk <m...@g...com> napisał/a:

    > Ciebie też? :)

    > To tak jak ja. Skutecznie mnie zniechęcili do podwyższenia limitu
    > odnawialnego. Raz spróbowałem i już więcej nie zamierzam

    A co wykombinowali?
    --
    Samotnik

  • 10. Data: 2007-01-04 09:37:09
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Samotnik napisał(a):

    > A co wykombinowali?

    Zażądali tony dokumentów potwierdzających zatrudnienie a na podstawie
    samego ruchu na koncie z okresu jednego roku można było dać kilkakrotnie
    większy limit niż ten, o który się ubiegałem (chodziło o śmieszne 2000 -
    potrzebowałem na wakacje jako rezerwę)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098