  • 1. Data: 2002-05-05 08:01:31
    Temat: Multi ale historia !
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Czy u Was tez historia rachunku sie konczy na 30.V, bo u mnie tak. Najlepsze
    jest to, ze saldo na ROR jest zaktualizowane o wyplaty z bankomatow, a w
    historii zadnych transakcji nie ma !! Malo tego przez sms te transakcje sa
    widoczne, a przez net/wap nie !!!W blokadach tez nic nie ma. Tak wiec od
    30.V saldo mi sie zmienia, a historia rachunku jest tajna !!!
    Aha i RO znowu nie dziala.
    pzd

  • 2. Data: 2002-05-05 08:18:37
    Temat: Re: Multi ale historia !
    Od: "Fish" <f...@p...pl>

    u mnie jest odwrotnie - od wczoraj moge zobaczyć transakcje z dnia
    6.05.2002. Fajne nie!!!

    pzd

  • 3. Data: 2002-05-05 09:50:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Sprawdzilem dzisiaj w historii rachunku z 6.V (!!!) sa te tajne transakcje
    ;-)))

  • 4. Data: 2002-05-06 11:35:21
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > widoczne, a przez net/wap nie !!!W blokadach tez nic nie ma. Tak wiec od
    > 30.V saldo mi sie zmienia, a historia rachunku jest tajna !!!

    "Powrot do przyszlosci" :-)

    Karol