eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMoje boje z Inteligo - dzień drugi › Moje boje z Inteligo - dzień drugi
  • From: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>
    Subject: Moje boje z Inteligo - dzień drugi
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.12.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: Wed, 2 Jun 2004 11:43:55 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.224.3
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 81.219.224.3
    X-Trace: news.vogel.pl 1086169409 81.219.224.3 (2 Jun 2004 11:43:29 +0200)
    Lines: 36
    X-Authenticated-User: mrluck
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.vogel.pl!not-for-mai
    l
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:301796
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Zacznijmy może od pozytywów:
    - doszedł przelew zlecony w niedziele (yeah!)
    - WWW działa już w miarę znośnie


    A teraz lista negatywów:
    - niby udało mi się zaktywować kartę, jednal 'wystąpił błąd przy nadawaniu
    PINu'!!!
    Efekt jest taki, ze karte mam niby aktywna, tylko nie znam do niej PINu.
    Dodzwonilem sie na CallCenter, gdzie mila Pani powiedziala mi (po
    weryfikacji), ze zaraz przelaczy mnie na automatyczny system nadawania
    PINu. Niestety PRZElaczenie = ROZlaczenie. Na WWW nie moge zmienic PINu bo
    nie znam starego. Dzwonie po raz drugi - tym razem Pan. Mowie mu o co
    chodzi, a on mi na to, ze nie moge w tym momencie korzystac z karty, bo nie
    mam nadanego PINu. No to go sie pytam jak mam nadac ten PIN. On mi na to ze
    sie nie da... bo to powinno byc zrobione przy aktywacji!!! Po lekkim
    opieprzu i retorycznym pytaniu czy mam w takim razie wyrzucic te karte do
    kosza, wymyslil to co poprzednia Pani z zastrzezeniem, ze gdyby ie
    zadzialalo to mam zadzwonic w godzinach popoludniowych. Oczywiscie
    skonczylo sie tak jak za pierwszym razem.
    - poza tym na mojej historii rachunku dalej widnieja operacje z roku 6710
    (to nie pomylka: szesc tysiecy siedemset dziesiatego, dokladnie z
    dziesiatego lutego)

    Tyle na razie! Gratuluje tym, ktorym aktywacja wyszla w 100%.

    I jeszcze pytanko. Nawet jak dokoncze to cholerna aktywacje, to czy bede
    mogl skorzystac z bankomatu, czy dalej wszystko wisi??

    Pozdrawiam!

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki
    m...@p...onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1