  • 1. Data: 2005-07-21 12:09:57
    Temat: Przelewy SWIFT
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Czy przy przelewach SWIFT ma znaczenie nazwa odbiorcy? Tzn. czy komuś zdarzyło
    się odbicie przelewu SWIFT przy złej nazwie odbiorcy?

    Dobrze przejrzałem, że kod SWIFT Multi to BREXPLPWMUL, a rachunek do przelewu
    to PL xxxx xxxx itd., gdzie xxxx to numer konta?

  • 2. Data: 2005-07-21 14:00:49
    Temat: Re: Przelewy SWIFT
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <t...@4...com>,
    r...@a...net.pl says...
    > Czy przy przelewach SWIFT ma znaczenie nazwa odbiorcy? Tzn. czy komu=B6 =
    > zdarzy=B3o
    > si=EA odbicie przelewu SWIFT przy z=B3ej nazwie odbiorcy?
    >
    > Dobrze przejrza=B3em, =BFe kod SWIFT Multi to BREXPLPWMUL, a rachunek do =
    > przelewu
    > to PL xxxx xxxx itd., gdzie xxxx to numer konta?

    Tak ... mi sie zadarzylo ... rok temu znajomy wysylal mi pieniadze z
    Litwy .... wszystko sie zgadzalo a w nazwie odbiorcy bylo wpisane tylko
    moje imie. Bank docelowy przetrzymal kwote przez kilka dni do
    wyjsanienia (ale nikt nawet sie ze mna nie skontakowal!!!!) a pozniej
    pieniadze odeslal. Wszystkie dane sie zgadzaly (orpocz tego ze nie bylo
    imienia i nazwiska... tylko imie)

  • 3. Data: 2005-07-21 14:10:41
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 21 Jul 2005 14:00:49 GMT, w
    <M...@n...dallas.sbcglobal.ne
    t>, AP
    <c...@e...dyndns.org> napisał(-a):

> [...]
    > wyjsanienia (ale nikt nawet sie ze mna nie skontakowal!!!!) a pozniej
    > pieniadze odeslal. Wszystkie dane sie zgadzaly (orpocz tego ze nie bylo

    Może to był PKO BP? :)

  • 4. Data: 2005-07-21 15:12:38
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <n...@4...com>,
    r...@a...net.pl says...
    > Thu, 21 Jul 2005 14:00:49 GMT, w
    > <M...@n...dallas.sbcglobal.ne
    t>, AP
    > <c...@e...dyndns.org> napisa=B3(-a):

    > =20
    >
    > Mo=BFe to by=B3 PKO BP? :)

    Nie .... Citi/Handlowy

    AP

  • 5. Data: 2005-07-27 17:10:44
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 21 Jul 2005 14:00:49 GMT, w
    <M...@n...dallas.sbcglobal.ne
    t>, AP
    <c...@e...dyndns.org> napisał(-a):

    > Tak ... mi sie zadarzylo ... rok temu znajomy wysylal mi pieniadze z
    > Litwy .... wszystko sie zgadzalo a w nazwie odbiorcy bylo wpisane tylko
    > moje imie.

    W moim przypadku było to złe imię (było ojca), nazwisko było takie samo.

    > Bank docelowy przetrzymal kwote przez kilka dni do
    > wyjsanienia (ale nikt nawet sie ze mna nie skontakowal!!!!) a pozniej
    > pieniadze odeslal.

    W moim przypadku Multibank przetrzymał kasę przez 4 tygodnie (!!!), oczywiście
    też nie raczyli się skontaktować. Po czym radośnie przelew odesłał... Ręcę
    opadają.

    Gdy międzyczasie dowiadywałem się o ten przelew to niedysponentka radośnie
    stwierdziła, że "na pewno dojdzie".