  • 21. Data: 2003-07-03 11:43:38
    Temat: Re: Fortis - wypłaty w UE
    Od: s...@p...onet.pl

    > Jeżeli piszą, że transakcje kartą za granicą (czyli w strefie euro też) są
    > bez prowizji, a kasują np. o 2% więcej niż wynika z ich własnej tabeli
    > kursów - to z mojego punktu widzenia jest to prowizja. Oni oczywiście mają na
    > ten pogląd inne zdanie co pozwala im pisać to co piszą.

    Właśnie przed tygodniem zetknąłem się z tym problemem. W dniu dzisiejszym
    poprosiłem Opiekuna Rachunku o wyjaśnienia i podanie w jaki sposób wyliczona
    została kwota ściągnieta z rachunku złotówkowego w związku z wypłatą EUR w
    bankomacie za granicą zlokalizowanym we Włoszech.
    W przypadku mętnych wyjaśnień ze strony banku zamierzam napisać w tej sprawie
    do UOKiK z prośbą o sprawdzenie czy bank nie stosuje nieuczciwej konkurencji
    oraz czy nie wprowadza klientów w błąd podając komunikat, że wypłaty VE są
    bezprowizyjne.