  • 1. Data: 2003-06-22 12:19:20
    Temat: Re: obciazenie KK vs. przelew - abonament w Idei
    Od: "Mermi" <mermi@_NOSPAM_plusnet.pl>

    > Dotychczas placone przelewem, 3 tygodnie temu wyslana zgoda na stale
    > obciazenie karty.
    >
    > Jak zrobic praktycznie teraz, aby nie zaplacic podwojnie, a zeby nie
    spoznic
    > sie z placeniem.
    > Czy w *22 np. beda wiedzieli 25 czerwca, czy karta bedzie nastepnego dnia
    > obciazona, tzn. czy juz preprocesowali zgode?

    Z tego co pamietam to w wypadku plusa bardzo szybko po wyslaniu zgody
    zostalo uruchomione polecenie zaplaty, wiec mysle, ze i w tym przypadku juz
    jest to zrobione. Poza tym powinno byc to widoczne na rachunku, ktory
    przysylaja. U mnie w plusie nie przysylaja juz wypelnionych druczkow do
    zaplaty i tylko jest napisane, ze kwote rachunku pobiora poleceniem zaplaty.

    Mermi