  • 1. Data: 2004-10-15 11:14:47
    Temat: Millenet lezy i kwiczy od rana
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    Witam.

    Skonczyla mi sie wczoraj lokata w Millennium o czym zreszta poinformowano
    mnie telefonicznie. Jak milo, pomyslalem. Dzis chcac czesc srodkow przelac
    na e-konto odpalam przegladarke wpisuje co trzeba a tam info ze system
    niedostepny. Najpierw do 10.00 potem do 12.00 a teraz zacytuje "Z uwagi na
    wystąpienie problemów telekomunikacyjnych w dniu 15 października system
    Millenet nie jest dostępny dla klientów."
    Gratuluje. Nie ma to jak odciac klientow od kasy.
    Coraz powazniej zastanawiam sie nad Lukasem....

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 2. Data: 2004-10-15 11:24:10
    Temat: Re: Millenet lezy i kwiczy od rana
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Waldek napisał:

    > niedostepny. Najpierw do 10.00 potem do 12.00 a teraz zacytuje "Z uwagi na
    > wystąpienie problemów telekomunikacyjnych w dniu 15 października system
    > Millenet nie jest dostępny dla klientów."

    No niestety o Millenecie wiele mozna powiedziec, ale na pewno nie to, ze
    zawsze i stabilnie dziala. A to w sumie calkiem przyjemny system jest.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-10-15 12:31:40
    Od: o...@o...pl

    > No niestety o Millenecie wiele mozna powiedziec, ale na pewno nie to, ze
    > zawsze i stabilnie dziala. A to w sumie calkiem przyjemny system jest.
    >
    > Bartol

    System działa od ponad godziny