  • 1. Data: 2004-04-27 12:03:24
    Temat: Millenet
    Od: "AdamZ" <k...@p...onet.pl>

    Mam konto w Millenium. Chciałem używać ich usługi millenet, ale są z nią same
    problemy. Najpierw nie mogłem się zalogować. Kilka razy musiałem chodzić po
    hasło nr 1 do banku.
    Teraz jak już się zalogowałem wyskakuje mi, że usługa jest chwilowo niedostępna ...
    Nie wspominając o tym, że nie działa pod Mozillą 1.7 (wystąpił błąd komunikacyjny).
    Pozdrawiam i czekam na komentarze.
    Adam

  • 2. Data: 2004-04-27 13:58:16
    Temat: Re: Millenet
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "AdamZ" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    niedostępna ...
    > Nie wspominając o tym, że nie działa pod Mozillą 1.7 (wystąpił błąd

    Ja nie mialem takich problemow... jestem w miare zadowolony...

    Pozdr,
    Leo

  • 3. Data: 2004-04-27 20:49:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik AdamZ napisał:
> [...]

    > Nie wspominając o tym, że nie działa pod Mozillą 1.7 (wystąpił błąd komunikacyjny).

    Hmmm u mnie poszlo bez bolu. Co prawda odpalalem Millenet jak tylko go
    uruchomili, ale nie sadze by sie cos tutaj powaznie zmienilo.

    Uzywam pod Mozilla 1.5 i 1.6. 1.7 to juz wersja oficjalna, czy kolejna
    beta lub inny RC?

    Bartol