  • 1. Data: 2007-06-01 12:08:34
    Temat: Metribank umarl - wygralismy !
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    od teraz nazywaja sie ..... metrifinance (beznadzieja)

  • 2. Data: 2007-06-01 12:19:22
    Temat: Re: Metribank umarl - wygralismy !
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 01 Jun 2007 14:08:34 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > metrifinance

    Gugiel jeszcze o nich nic nie wie, więc zapodam pierwszą wpis ;)

    metribank wielkie oszustwo? http://metribank.hashzero.net > metrifinance

  • 3. Data: 2007-06-01 12:53:07
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Gugiel jeszcze o nich nic nie wie, więc zapodam pierwszą wpis ;)
    >
    > metribank wielkie oszustwo? http://metribank.hashzero.net > metrifinance

    he he he
    niech tylko ta ich nowa strona ruszy, bedzie co komentowac, bo czuje, ze
    ich nieziemska oferta nie ulegnie znaczacej zmianie ;-)

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    a metrifinance to dramatyczna nazwa! brzmi tak idiotycznie, ze glowa
    boli...

  • 4. Data: 2007-06-01 12:58:46
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 01 Jun 2007 14:53:07 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > RobertS
    >
    > p.s.
    > a metrifinance to dramatyczna nazwa! brzmi tak idiotycznie, ze glowa

    Jakby to zmienili na *metripank* - to powiem szczerze, że od razu się
    do nich zapisuje - zawsze byłem i będe punkiem :D

  • 5. Data: 2007-06-01 13:16:02
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    tja...bo punks not dead!

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-06-01 19:23:42
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):

    > Jakby to zmienili na *metripank* - to powiem szczerze, że od razu się
    > do nich zapisuje - zawsze byłem i będe punkiem :D

    Zwłaszcza że PANK to BANK po... estońsku :)
    (I podobnie po fińsku -> pankki)

    PG

  • 7. Data: 2007-06-02 07:51:50
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Piotr Gralak pisze:

    > Zwłaszcza że PANK to BANK po... estońsku :)
    > (I podobnie po fińsku -> pankki)

    A o tym to nie wiedziałem! To jak tam Panie prezesie może jednak metripank?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

    metribank wielkie oszustwo? http://metribank.hashzero.net > metrifinance

  • 8. Data: 2007-06-02 07:55:58
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    matrifinance = metribank wielkie oszustwo? http://metribank.hashzero.net
    metrifinance http://metrifinance.hashzero.net

  • 9. Data: 2007-06-02 09:47:59
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > A o tym to nie wiedziałem! To jak tam Panie prezesie może jednak metripank?

    "Mayer, Stolzmann i Goldblum - uslugi finansowe. 4000 lat tradycji."

    Sadze, ze to by brzmialo wiarygodniej, mimo, ze sami "aryjczycy" moga prowadzic
    biznes.