  • 1. Data: 2003-04-01 08:35:00
    Temat: Merlin - darmowa dostawa przy platnosci karta
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Zobaczymy - mam nadzieje ze to nie PA zart :)

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-04-01 08:39:03
    Temat: Odp: Merlin - darmowa dostawa przy platnosci karta
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik JaKi <j...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6biva$mbs$...@i...gazeta.pl...
    > Zobaczymy - mam nadzieje ze to nie PA zart :)
    >
    > --
    > JaKi

    zastanawia mnie dlaczego nie rozeslali info mailami... sam bym chetnie cos
    kupil a tak nie zabralem ekarty z domu..
    zreszta wczoraj odebralem paczke z helionu i tez nie pobieraja oplat za
    dostarczenie przy oplaceniu karta...

  • 3. Data: 2003-04-01 08:40:02
    Temat: Re: Merlin - darmowa dostawa przy platnosci karta
    Od: "Marek J" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...PoLand> napisał w wiadomości
    > Użytkownik JaKi <j...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b6biva$mbs$...@i...gazeta.pl...

    > zastanawia mnie dlaczego nie rozeslali info mailami... sam bym chetnie cos
    > kupil a tak nie zabralem ekarty z domu..

    Ja dostłaem maila o tym kilka dni temu.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2003-04-01 09:48:50
    Od: j...@p...onet.pl

    > Zobaczymy - mam nadzieje ze to nie PA zart :)

    Może nie żart, ale chyba coś szwankuje.
    Skusiłem się i zamówiłem książkę - potwierdzenie przyszło na kwotę powiększoną
    o koszty przesyłki i taką też widzę blokadę. Może przy ostatecznym obciążeniu
    karty to skorygują. Posłałem maila z pytaniem. Zobaczymy...
    A swoją drogą to dzisiaj merlin chodzi bardzo wolno.

    Jacek

  • 5. Data: 2003-04-01 10:04:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Może przy ostatecznym obciążeniu
    > karty to skorygują. Posłałem maila z pytaniem. Zobaczymy...
    > A swoją drogą to dzisiaj merlin chodzi bardzo wolno.

    W momencie wyboru formy dostawy nad tabelka jest drobna czcionka dopisek ze
    po poprawnej autoryzacji oplata zostanie wyzerowana i przy obciazeniu karty
    nie bedzie ona pobierana.

    --
    JaKI

  • 6. Data: 2003-04-01 10:09:55
    Od: j...@p...onet.pl

    > W momencie wyboru formy dostawy nad tabelka jest drobna czcionka dopisek ze
    > po poprawnej autoryzacji oplata zostanie wyzerowana i przy obciazeniu karty
    > nie bedzie ona pobierana.

    To mnie uspokoiłeś. Przyznaję, że płatność robiłem trochę pospiesznie, bo to
    było chyba już 4 podejście, ale nauczka dla mnie, żeby czytać dopiski drobnym
    drukiem :-)

    Jacek

  • 7. Data: 2003-04-01 10:20:26
    Od: "corner" <c...@i...pl>

> [...]
    napisał:b6biva$mbs$...@i...gazeta.pl...
    > Zobaczymy - mam nadzieje ze to nie PA zart :)

    O ile dobrze rozumiem, to tylko 1 kwietnia (?)

  • 8. Data: 2003-04-01 16:22:43
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > O ile dobrze rozumiem, to tylko 1 kwietnia (?)

    Z tego co pisza to tak

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-04-01 16:23:17
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > To mnie uspokoiłeś. Przyznaję, że płatność robiłem trochę pospiesznie, bo
    > było chyba już 4 podejście, ale nauczka dla mnie, żeby czytać dopiski
    drobnym
    > drukiem :-)

    Wlasnie doczytalem potwierdzenie zamowienia - w mailu tez napisali o tym.

    --
    JaKi