  • 1. Data: 2013-08-27 11:18:50
    Temat: MeritumBank i notoryczne opóźnienia w aktualizacji salda rachunku
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Niestety zdarza się to coraz częściej:

    1) wykonuje przelew z innego banku na ROR w Meritum
    2) saldo ROR w meritum aktualizuje się dopiero następnego dnia z datą dnia
    poprzedniego

    Efekt jest taki, że każdorazowo jestem kilka złotych w plecy przez to, że środki są
    zablokowane na ROR (o czym dowiaduję się dopiero następnego dnia) i nie mogę ich
    przelać na 4% rachunek oszczędnościowy.

    Wysyłałem już kilka reklamacji na które dostaję odpowiedzi w stylu:

    "[...] Za zaistniałą sytuację oraz wynikające z niej niedogodności, proszę przyjąć
    przeprosiny.
    Jednocześnie zapewniam, iż Bank podjął odpowiednie działania mające na celu
    wyeliminowanie wystąpienia podobnych sytuacji w przyszłości.
    Wyrażam nadzieję, że powstała sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z
    Bankiem"

    Co z kazdym kolejnym tego typu problemem coraz bardziej ociera się o śmieszność.
    Wczoraj po raz kolejny Meritum odciął mi dostęp do kilkudziesięciu tys. złotych...

  • 2. Data: 2013-08-27 11:26:32
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 11:18:50 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
> [...]
    Wczoraj po raz kolejny Meritum odciął mi dostęp do kilkudziesięciu tys. złotych...

    A nie możesz zlecić przelewu bezpośrednio na oszczędnościowy?

    Swoją drogą Meritum ma jakieś problemy z wydajnością, bo wewnętrzne przelewy potrafią
    wisieć po kilkanaście minut.

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-08-27 12:32:29
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 11:26:32 UTC+2 użytkownik luc napisał:

    Wczoraj po raz kolejny Meritum odciął mi dostęp do kilkudziesięciu tys. złotych...

    > A nie możesz zlecić przelewu bezpośrednio na oszczędnościowy?

    Najczęściej nie sa to zwykłe przelewy wykonywane przeze mnie ręcznie tylko np powroty
    środków z lokat z innych banków itp.

    > Swoją drogą Meritum ma jakieś problemy z wydajnością, bo wewnętrzne przelewy
    potrafią wisieć po kilkanaście minut.

    Wygląda jakby meritum miał jakąś kiepską nakładkę na właściwy system bankowy: tzn
    przelew najczęściej dochodzi na konto docelowe tylko nie widać tego w meritumowym
    systemie transakcyjnym.

    Czasami pojawi się po jakimś czasie w historii rachunku zaksięgowana kwota ale saldo
    najczęściej aktualizowane jest z dużym opóźnieniem.