eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMeritumBank Przelew - w jakich godzinach działa natychmiastowo? › MeritumBank Przelew - w jakich godzinach działa natychmiastowo?
    Date: Thu, 06 Jun 2013 13:17:31 +0200
    From: Netx <n...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: MeritumBank Przelew - w jakich godzinach działa natychmiastowo?

    Wczoraj dodawałem środki do konta PayPal sposobem "błyskawicznym" z
    prostego konta osobistego w Meritum Banku (za pośrednictwem Blue Media).
    Było to około godziny 20:45 i środki trafiły do PayPal dopiero po 24:00.
    W związku z tym mam pytanie w jakich godzinach jest księgowanie
    natychmiastowe tego typu przelewu w Meritum Bank? Albo może ktoś
    zaobserwował do której godziny po południu/wieczorem to działa
    natychmiastowo lub prawie natychmiast? Bo mBank/mTrasfer zawsze mi
    działał "natychmiast" a teraz mam to nowe konto w Meritum i są te
    utrudnienia.
    W BlueMedia nie potrafili mi podać tych godzin konkretnie ale prawie mi
    polecili mBank twierdząc że tam nie ma opóźnień.