  • Data: 2015-05-05 11:48:15
    Temat: Meritum ostatnie pożegnanie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    02.04 złożyłem wypowiedzenie umów (rachunek firmowy i osobisty) w
    placówce Meritum z powodu braku akceptacji nowych TOiP.

    07.04 dostałem mailem potwierdzenie przyjęcia do realizacji dyspozycji
    "z zachowaniem okresu wypowiedzenia"

    01.05 zleciłem przelew do ZUS i przelew resztek z zamykanych rachunków
    Meritum do BPH.

    04.05 własny przelew dotarł do BPH.

    04.05 Chciałem zrobić pdf z historią rachunku firmowego za maj ale nie
    było widać na nim tego przelewu ZUS. W historii przelewów/zleceń
    doklikałem się że ma status wykonany 04.05 (rano) ale jednak w
    historii rachunku się nie pojawił. Myślałem że pojawi się dzisiaj.

    05.05 Dziś nie mam już rachunków w Meritum - po zalogowaniu widzę
    tylko kartę (Status karty: zastrzeżona). Historii już nie pobiorę.

    Merytorycznie żegnaj Aliorze choć pozostaję w Kantorze.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl