  • 1. Data: 2008-01-28 21:04:58
    Temat: Mastercard WBK a płatności
    Od: IżI <dzolero@plusnet_lej_spam_w_morde.pl>

    Witajcie,
    Czy BZ WBK dopuszcza płatności przez internet w serwisach zagranicznych?
    Chodzi tutaj o sklep Cafepress.com. Wypełniane są wszystkie pola, do
    tego kod 16 cyfrowy z karty, a serwis mailem powiadamia, że bank nie
    mógł zidentyfikować karty.

    Konto Walutowe prowadzone w EUR. Kwota na koncie 75$ Kwota wyliczona
    przez serwis to 71$ czyli jeszcze zostaje zapas. Czy czegoś brakuje?

    --
    iRiver T10 + PX100

  • 2. Data: 2008-01-28 21:28:11
    Temat: Re: Mastercard WBK a płatności
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Sty, 21:04, IżI <dzolero@plusnet_lej_spam_w_morde.pl> wrote:
> [...]
    > Chodzi tutaj o sklep Cafepress.com. Wypełniane są wszystkie pola, do
    > tego kod 16 cyfrowy z karty, a serwis mailem powiadamia, że bank nie

    A kod CV2 tez podales? Nie pytali? Takie 3 cyferki na odwrocie karty -
    na pasku podpisowym

    > Konto Walutowe prowadzone w EUR. Kwota na koncie 75$ Kwota wyliczona
    > przez serwis to 71$ czyli jeszcze zostaje zapas. Czy czegoś brakuje?

    Kilkakrotnie pisalu tu osoby, ktore mialy trudnosci z platnosciami
    zagranicznymi kartami BZWBK - czasem w sklepach, w ktorych jakis czas
    wczesniej kupowaly bez problemu. Moze to to?

  • 3. Data: 2008-01-29 15:46:40
    Od: IżI <dzolero@plusnet_lej_spam_w_morde.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > A kod CV2 tez podales? Nie pytali? Takie 3 cyferki na odwrocie karty -
    > na pasku podpisowym

    Podałem najpierw sam numer całej karty, potem całej karty plus CV2, a
    potem samo CV2. Wymogi są takie, że numer musi mieć min 13 a max 16 znaków.

    > Kilkakrotnie pisalu tu osoby, ktore mialy trudnosci z platnosciami
    > zagranicznymi kartami BZWBK - czasem w sklepach, w ktorych jakis czas
    > wczesniej kupowaly bez problemu. Moze to to?

    No taki numer jest po raz pierwszy z tą kartą. Nadal brak potwierdzenia
    z banku dla tej karty. ;/

    --
    iRiver T10 + PX100