  • 1. Data: 2002-04-20 21:57:55
    Temat: Marmur&I-net
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    Który z banków marmurkowo-internetowych polecacie? Chodzi mi głównie pod
    kontem kosztów oraz wydawanych kart (VE + wypukła)? Czy znajdę gdzieś
    ranking/porownanie takich banków?

    Jeszcze prosiłbym o opinie, który z tych bankow sarwia najmniejsze kłopoty w
    obsłudze rachunkow przez internmet. Wiadomo koszty kosztami a wygoda też
    musi być.

    I na koniec jeszce jedno krótie pytanko. Czy jakiekolwiek zwykłe karty
    płatnicze mają swoją postać wypukłą?

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa (aka Cytrynek)

  • 2. Data: 2002-04-20 22:44:24
    Temat: Re: Marmur&I-net
    Od: <c...@p...onet.pl>

    Zdecydowanie polecam Lukasa...Mozna milo sie zaskoczyc jego poziomem w stosunku
    do innych bankow.

  • 3. Data: 2002-04-20 23:45:03
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    MultiBank - spelnia wszystkie zadane przez Ciebie
    kryteria o ile ma placowke w Twoim miescie.

  • 4. Data: 2002-04-20 23:49:02
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > kryteria o ile ma placowke w Twoim miescie.

    A jak widze jestesmy z tego samego miasta to placowka
    jest na Sw.Marcin 40 tuz obok Citi :-))

  • 5. Data: 2002-04-21 00:14:01
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    placowka
    > jest na Sw.Marcin 40 tuz obok Citi :-))

    zdaje sie tam gdzie był salon VW?
    a czy mają tam kasy? czy nie bedzie problemów z wpłatą i wyplatą gotóweki

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa (aka Cytrynek)

  • 6. Data: 2002-04-21 10:13:29
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > zdaje sie tam gdzie był salon VW?

    Dokladnie tam.

    > a czy mają tam kasy? czy nie bedzie problemów z wpłatą i wyplatą gotóweki

    Tak, sa "kasy" choc jesli nie ma duzego ruchu to siadasz w boxie
    w pania/panem dysponentem i wszystko zalatwiasz przy biurku.
    No i czynne do 19:30 wiec mozna przyjechac po 18-nastej i nie placic
    za parking... Jakas 1/4 pomieszczenia jest tez czynna cala dobe - jest
    tam bankomat, telefon i dostep do konta przez net.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-04-21 14:56:27
    Od: "B.Andersson" <t...@m...pl>

    (...) mozna przyjechac po 18-nastej i nie placic
    > za parking...
    polecił biznesmen Wilczek

  • 8. Data: 2002-04-21 15:30:38
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > (...) mozna przyjechac po 18-nastej i nie placic
    > polecił biznesmen Wilczek

    Nie jestem zaden businessman a zwykly student, ktory nie lubi
    kiedy jego miasto pobiera oplate za postoj w calym miescie.
    Niedlugo roszerza strefe platnego postoju do tego stopnia, ze
    pod swoim domem bede placil :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2002-04-21 17:45:50
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" napisał w wiadomości ...

> [...]
    > kiedy jego miasto pobiera oplate za postoj w calym miescie.
    > Niedlugo roszerza strefe platnego postoju do tego stopnia, ze

    Będziesz chodził... "zwykły studencie"!!

  • 10. Data: 2002-04-21 19:39:16
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Będziesz chodził... "zwykły studencie"!!

    Nie przesadzajmy... nie mam tyle czasu ;-)