  • 1. Data: 2003-03-31 13:41:02
    Temat: MC w KB - do trzech razy sztuka :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Odbieram sobie dzisiaj skrzyneczke pocztowa uradowany, ze przyszly
    kolejne ksiazeczki z Amazona, i tak paaartze, a tu....

    No nie zgadlibyscie - 3ci taki sam egzemplarz PINu do mojego MC z
    KB.... No ja piernicze - niezle im sie cos poknocilo....

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-31 13:51:56
    Temat: Re: MC w KB - do trzech razy sztuka :)
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:b69gqm$nk0$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > No nie zgadlibyscie - 3ci taki sam egzemplarz PINu do mojego MC z
    > KB.... No ja piernicze - niezle im sie cos poknocilo....

    Do trzech razy sztuka he he he ;-))))

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-03-31 13:57:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marek J wrote:
    > Do trzech razy sztuka he he he ;-))))

    No zobaczymy, bede wypatrywal jutro listonosza, hahahaha

  • 4. Data: 2003-03-31 14:11:21
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:b69hdd$p43$1@news.onet.pl...

    > No zobaczymy, bede wypatrywal jutro listonosza, hahahaha

    Tak jak Wojtek Frabiński ma kolekcję kart, tak Ty niedługo będziesz mógł
    zrobić kolekcję PINów :-)))

    Pozdrawiam

    Marek

  • 5. Data: 2003-03-31 15:05:20
    Od: k...@w...pl

    może będa Ci wysyłac codziennie, żebyś czasem nie zapomniał odebrać karty?:)))

    takie ichnie: Halo, to my: Kredyt Bank!!

    ;))

    swoja drogą mam tam konto i tak się zaczynam zastanawiac...

  • 6. Data: 2003-03-31 15:18:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > może będa Ci wysyłac codziennie, żebyś czasem nie zapomniał odebrać
    > karty?:)))

    Karte juz odebralem :) w piatek poszedlem z tymi dwoma PINami. Zapybi
    mi karte z PINem to nie bede moggl tego reklamowa. No jak w kazdym
    banku nie mozna - (nawet jak bede twierdzil, ze pin przeczytaloem,
    kartke zjadlem i nie mowie przez sen).
    A jak byly 3 egzemplarze tego samego PINu.... Nikomu nic bym nie
    udowodil - zwlaszcza, ze te dwa pierwsze przyszly tego samego dnia

  • 7. Data: 2003-03-31 15:23:48
    Od: k...@w...pl

    > Karte juz odebralem :)

    hmmmm...
    to może chcą Ci cos przekazać w jakis tajemniczy sposób??
    może cos dopisali atramentem sympatycznym??

    smichy, chichy ale sytuacja ciut niepoważna:((

    pozdrawiam
    Karolina

  • 8. Data: 2003-04-01 06:11:35
    Od: "marcus_mgs" <m...@p...onet.pl>

    Hej!

    > No nie zgadlibyscie - 3ci taki sam egzemplarz PINu do mojego MC z
    > KB.... No ja piernicze - niezle im sie cos poknocilo....
    Ja w tym miesiacu dostalem z KB 4 (cztery) wyciagi dotyczace jednej lokaty
    :-)
    A podczas wymiany korespondencji z bankiem stwierdzili ze to nie taka prosta
    sprawa :-)
    Bardzo mnie ciekawi o co w tym wszystkim chodzi ;-)

    Pozdrawiam
    Marek Goslawski

  • 9. Data: 2003-04-01 08:34:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    No wyjasnione na Kartach@.
    Cos uzyli stare koperty, a pozniej nie wywalili tych powtarzajacych
    sie..