  • 1. Data: 2002-02-19 18:15:37
    Temat: MC debetowa
    Od: "darecheq" <d...@t...net_ANTYSPAM>

    czy jakis bank w Polsce wydaje MC debetową?
    Bo z tego, co widze to wszystkie sa charge albo KK....
    d.

  • 2. Data: 2002-02-19 20:04:04
    Temat: Re: MC debetowa
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "darecheq"
    > czy jakis bank w Polsce wydaje MC debetową?
    > Bo z tego, co widze to wszystkie sa charge albo KK....

    zaden :((((((
    kiedys dawal handlobank ale sie skonczylo
    moze zadowoli cie MC obciazeniowa LG Petrobanku - bezprowizyjna w kraju
    za granica juz niestety nie
    http://www.karty.pl/oferta/opisy/lg2.htm
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-02-19 20:07:28
    Temat: Odp: MC debetowa
    Od: "darecheq" <d...@t...net_ANTYSPAM>

    > Użytkownik "darecheq"
    >
    > zaden :((((((
    > kiedys dawal handlobank ale sie skonczylo

    taaak, miałem ją (obydwie). aż łza sie w oku kręci....
    d.

  • 4. Data: 2002-02-24 07:35:27
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Feb 2002 21:04:04 +0100,
    osoba podpisana: blad <b...@W...pl>
    napisała:
    > Użytkownik "darecheq"
    >
    > zaden :((((((
    A BZWBK ? Wydaje mi się, że coś takiego było na ich stronach.
    KJ

    --
    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 5. Data: 2002-02-24 15:19:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A BZWBK ? Wydaje mi się, że coś takiego było na ich stronach.
    > KJ

    chargowa w dawnym BZ