  • 1. Data: 2005-11-15 21:46:41
    Temat: MAKROEKONOMIA - Pieniądz, system bankowy, polityka monetarna
    Od: "SHOC" <s...@p...onet.pl>

    potrzebuje pomocy w przygotoaniu prezentacji na makroekonomię
    (temat:Pieniądz, system bankowy, polityka monetarna)

    nie mam dokładnie podane co ma się w niej zawierać,dlatego jest mi
    tymbardziej trudniej,
    prezentacja ta NIE powinna zawierac zadnych definicji, tylko same
    wykresy,tabele itp., mam problem z tym wlasnie,przesledzilam mnostow
    rocznikow,no ale... :( nic!

    wykresy mają byc zrobione na podstawie:
    - popyt na pieniadz (rola bankow w krztaltowaniu jego podazy)
    - pieniadz transankcyjny M1, M2
    - zmiana stóp procentowych na przestrzeni lat (uwzgledniając
    wspolczesnosc)
    - STRUKTURA wspolczesnego obiegu pienieznego
    - AGREGAY pieniadza- analiza danych statystycznych
    - kreacja pieniadza przez banki komercyjne (mnoznik wkadowy, rozkurz
    gotowkowy)
    - podaz pieniadz oraz popyt na pieniadz
    - okreslanie podazy pieniadza przez bank centralny
    - polityka ekonomiczna w okresie recesji
    - instrumenty polityki banku centralnego na przykladzie NBP (rezerwa
    obowiazkowa, stopy procentowe, bank centralny, operacje otwartego rynku
    i inne)
    - polityka monetarna

    jezeli ktokolwiek mialby informacje na podane wyzej tematy - PROSZE O
    JAKNAJSZYBSZA POMOC. MONIKA

  • 2. Data: 2005-11-16 19:14:38
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    polecana strona www.nbp.pl