  • 1. Data: 2005-11-15 17:32:45
    Temat: BPH - KK i szczegoly transakcji
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Dzisiaj tak sobie wlazłem na sezam, patrzę na informacje o KK, wchodzę w
    szczegóły... a tam - kwota blokad podkreślona!
    Klikam - no jest! Nareszcie! Rozbicie blokad na konkretne operacje :)

    "Trochę" im to zajęło, w spisie brakuje opisu operacji (ale jest rodzaj
    transakcji (zakup/gotówka), data, kwota w pierwotnej walucie i kwota
    obciążenia). Ważne że pojawia się bezzwłocznie - nawet zakup paliwa sprzed
    godziny jest na liście.

    Chyba o tym nie trąbili, więc tak informuję dla porządku :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2005-11-15 17:56:29
    Temat: Re: BPH - KK i szczegoly transakcji
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2005 17:32:45 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Dzisiaj tak sobie wlazłem na sezam, patrzę na informacje o KK, wchodzę w
    > szczegóły... a tam - kwota blokad podkreślona!
    > Klikam - no jest! Nareszcie! Rozbicie blokad na konkretne operacje :)

    Jeszcze zauważyłem, że jest też podany status spłaty rachunku za ostatni
    okres rozliczeniowy. Zawsze to milsze, niż sprawdzanie czy kwoty się
    zgadzają ;)

    Pozdr,