  • 1. Data: 2005-11-15 11:41:52
    Temat: gdzie najtaniej MasterCard?
    Od: "Legi@fan" <legiafan[at]wp.pl@please-do-not.spam.uk>

    Witam!

    Mam nadzieję, że mi pomożecie

    Chciałbym mieć kartę MasterCard.
    najlepiej chyba przedpłaconą lub debetową...

    w którym banku operacja wyrobienia takiej karty będzie dla mnie
    najtańsza?

    Oczywiście łącznie z kosztami otwarcia konta, kosztami miesięcznymi za
    obsługę konta i obsługę karty
    wchodzą tutaj w grę również konta studenckie :)

    bo ani w Inteligo ani w mBanku nie wydają - prawda?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi!

    pytanie dodatkowe:
    czy na terenie US i UE istnieją jakieś banki internetowe w których
    a) opłaty są bardzo niskie lub nie ma ich wcale (coś jak mBank)
    b) konta mogą zakładać cudzoziemcy (a konkretnie Polacy)

    --
    pozdrawiam serdecznie
    Lukasz K.

  • 2. Data: 2005-11-15 11:53:42
    Temat: Re: gdzie najtaniej MasterCard?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Legi@fan wrote:
    > Witam!
    >
    > Mam nadzieję, że mi pomożecie

    Archiwum.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-11-15 12:34:31
    Od: "Legi@fan" <legiafan[at]wp.pl@please-do-not.spam.uk>

    Glenn wstukał/a co następuje:
    > Archiwum.

    większość znalezionych przeze mnie odpowiedzi nie była niestety
    satysfakcjonujaca :/ a zdecydowana większość jest już raczej nieaktualna
    :/

    Naprawde najlepsza opcja
    to Konto 24 Euro w BZ WBK (8 pln/miesiac)
    + 40 pln za wydanie karty?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    Lukasz K.

  • 4. Data: 2005-11-15 12:36:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Legi@fan wrote:
> [...]
    > nieaktualna :/
    >
    > Naprawde najlepsza opcja
    > to Konto 24 Euro w BZ WBK (8 pln/miesiac)

    To konto nie kosztuje 8 PLN.

    > + 40 pln za wydanie karty?

    10 EUR a nie 40 PLN.

    Tak - zdaje sie ze to najlepsza opcja o ile oczywiscie nie mozesz wyrobic
    sobie kredytowki. Wtedy masz wiekszy wybor. Co do archiwum - niedawno byl
    podobne pytanie (w zwiazku z checia zakupu wiadomych bilecikow :-) )

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-11-15 12:43:08
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Legi@fan" <legiafan[at]wp.pl@please-do-not.spam.uk> napisał w
    wiadomości news:dlckk3$iq0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > :/
    >
    > Naprawde najlepsza opcja
    > to Konto 24 Euro w BZ WBK (8 pln/miesiac)

    konto walutowe prowadzone jest za darmo a nie za 8 zł !!!

  • 6. Data: 2005-11-15 16:19:39
    Od: "Legi@fan" <legiafan[at]wp.pl@please-do-not.spam.uk>

    Grzes wstukał/a co następuje:
    > konto walutowe prowadzone jest za darmo a nie za 8 zł !!!

    dzięki już wiem :)
    wiem też, że do założenia konta potrzebna jest wpłata 100? przy
    zakładaniu

    a także jeśli nie masz konta w BZ WBK półroczna historia konta z innego
    banku z wcale nie małym obrotami :/

    oraz, że jest to rachunek nie oprocentowany :/

    --
    pozdrawiam serdecznie
    Lukasz K.

  • 7. Data: 2005-11-15 17:30:23
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

> [...]
    > a) opłaty są bardzo niskie lub nie ma ich wcale (coś jak mBank)
    > b) konta mogą zakładać cudzoziemcy (a konkretnie Polacy)

    nie znam kraju na swiecie, a na pewno nimi nie sa USA i UE zeby nie-rezydent
    mogl zalozyc konto.

  • 8. Data: 2005-11-15 17:39:08
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-15 18:30- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    the_foe, gdy pisał(a):

    > nie znam kraju na swiecie, a na pewno nimi nie sa USA i UE zeby
    > nie-rezydent mogl zalozyc konto.

    Gdybyś swoją wiedzę o świecie poszerzył o przestudiowanie archiwum tej
    grupy, zapewne byś tego nie napisał. Google nie bolą.
    MSPANC :-p

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 9. Data: 2005-11-15 19:16:15
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > wiem też, że do założenia konta potrzebna jest wpłata 100? przy zakładaniu
    Tak naprawdę, to nikogo nie interewsuje czy to wpłacisz czy nie. Testowane
    na sobie ;)

    > a także jeśli nie masz konta w BZ WBK półroczna historia konta z innego
    > banku z wcale nie małym obrotami :/
    Nieprawda. Z dowolnymi obrotami. Bylebyś nie miał niedozwolonego debetu, a
    kwoty wpływów i zypłat ich zupełnie nie interesują. Tak powiedział mi
    pracownik obsługi klienta i tak też w moim przypadku było ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 10. Data: 2005-11-15 20:45:37