  • 1. Data: 2003-06-10 12:42:11
    Temat: [LukasBank] - nowa KK MasterCard Onet
    Od: s...@p...onet.pl

    Od jutra w ofercie.

    KK: co-branded
    Wydanie: 59zł
    Oprocentowanie: 29,90%
    Grace period: 51 dni
    Oczywiście rozliczana w EURO.
    Partnerzy: Onet(darmowe konto Onet Poczta Max) i inni...

    Jak by ktoś miał ochotę zobaczyć, to proszę dać znać na maila.

    cześć

  • 2. Data: 2003-06-10 12:53:02
    Temat: Re: [LukasBank] - nowa KK MasterCard Onet
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Ja chcę zobaczyć! Można link rzucić wszystkim na forum?

    Widzę, że Lukas wziął się ostro za karty. Jest już Visa Cyfra+, teraz to. I w
    dodatku jeszcze jest to karta Europaya! Czy Lukas może pójdzie dalej i zacznie
    dawać do wyboru VE lub Maestro do konta? Pojawienie się Maestro w ofercie to
    byłby dodatkowy plus dla nich. mBank z multi zostali by trochę w tyle ...

    Jeśli chodzi o co-brandowość, to mamy już eKartę interii.pl. Czekamy teraz na
    kartę wp.pl.

    I jeszcze cały czas jest do wzięcia Plus GSM.

  • 3. Data: 2003-06-10 12:56:27
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Piotr Miecznikowski wrote:

    > Widzę, że Lukas wziął się ostro za karty.

    Mały kamyczek do ogródka. Jak mnie pracownica usilnie namawiała na KK parę
    dni temu, to powiedziałam, że zależałoby mi na rozliczaniu w euro.
    Powiedziała, że w najbliższej przyszłości nic takiego nie planują. I tak
    idzie już do mnie ryba z mbanku, ale przydałyby się jakieś szkolenia, żeby w
    takiej sytuacji powiedzieć klientowi, że nie mamy, ale już za chwileczkę,
    juz za momencik :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-06-10 13:19:06
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bc4kks$130$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

> [...]
    > jakieś szkolenia, żeby w takiej sytuacji powiedzieć klientowi, że nie
    > mamy, ale już za chwileczkę, juz za momencik :-))))

    No ale skad ona miala to wiedziec pare dni temu, jak dzis dopiero sie
    pojawila info na grupie? W oddzialach beda wiedziec za miesiac ;)

    P.S. Zaczynam przestawac zalowac, ze mBank odrzucil mi wniosek o KK. Zeby
    tak jeszcze ten MC sie sam splacal ...

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-06-10 13:30:26
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > No ale skad ona miala to wiedziec pare dni temu, jak dzis dopiero sie
    > pojawila info na grupie? W oddzialach beda wiedziec za miesiac ;)

    Jak to skąd - nie mają jakichś info pocztą wewnętrzną o planach
    produktowych???? Widać nie - i to powinno się zmienić IMHO.

    > P.S. Zaczynam przestawac zalowac, ze mBank odrzucil mi wniosek o KK.
    > Zeby tak jeszcze ten MC sie sam splacal ...

    Czyli nie ma tego złego :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-06-10 14:26:46
    Od: "Don" <d...@g...pl>

    s...@p...onet.pl napisał(a):

    Wygląda interesująco. Troszkę inaczej niż inne plastiki.

    DS

  • 7. Data: 2003-06-10 14:41:25
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Bardzo ładna, aż chce się ją mieć! :-)

    Karty Europaya w Lukasie to dobry krok ku Europie!
    Poproszę jeszcze o Maestro do e-konta.

  • 8. Data: 2003-06-10 15:30:04
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > I tak idzie już do mnie ryba z mbanku

    To jeszcze nie przyszła? Widzę, że oprócz tego że mam blisko Euronet i
    Neste, mogę Cię denerwować tym, że do mnie ryba już przypłynęła ;-)))

    Pozdrawiam

    Marek

  • 9. Data: 2003-06-10 17:53:49
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Marek J wrote:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To jeszcze nie przyszła? Widzę, że oprócz tego że mam blisko Euronet i
    > Neste, mogę Cię denerwować tym, że do mnie ryba już przypłynęła ;-)))

    Yyyyyyyyyyyyy - będę gryźć :-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-06-11 05:41:55
    Od: "Damian" <...@j...pl>

    > Jak to skąd - nie mają jakichś info pocztą wewnętrzną o planach
    > produktowych???? Widać nie - i to powinno się zmienić IMHO.

    ale to tyczy sie różnych dziedzin życia również, np telefonia komórkowa...
    kiedyś 3 dni przed wejściem nowych cenników pokazałem wydrukowane scany
    dostępne pod linkami z grupy dyskusyjnej panu w salonie firmowym ery i tez
    oczy zrobil jak w bajce o czerwonym kapturku