  • 1. Data: 2006-06-07 18:20:33
    Temat: Lukas- wydruk przelewów
    Od: "Piotr " <l...@w...pl>

    Czy w systemie internetowym Lukasa można drukować potwierdzenia przelewów? W
    wersji demo jest taka opcja, ale nie działa.

  • 2. Data: 2006-06-07 18:28:54
    Temat: Re: Lukas- wydruk przelewów
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Piotr napisał(a):
    > Czy w systemie internetowym Lukasa można drukować potwierdzenia przelewów? W
    > wersji demo jest taka opcja, ale nie działa.

    A w wersji "pełnej" nie ma w ogóle takiej opcji. Obiecują od dawna ale
    na obietnicach póki co się kończy.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica