  • 1. Data: 2006-06-07 16:58:17
    Temat: Fortis IDEAL nie dla idiotów?
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Tytuł jest przewrotny, ale intuicyjnie przypuszczałem, że tak będzie z tą
    ich KK Ideal

    W skrócie. Dostałem pierwszy wyciąg dopiero 2 czerwca i w ten sam dzień
    skierowałem do realizacji przelew do spłaty karty. Na wyciągu termin spłaty
    karty 25 maja 2006. Dzisiaj otrzymałem kolejny wyciąg, na którym jest
    opłata za nieterminową spłatę karty w wysokości 50 złotych. Zaraz sobie
    zadzwonię na ich infolinię i wypożyczę sobie tego ich konsultanta

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 2. Data: 2006-06-07 17:17:00
    Temat: Re: Fortis IDEAL nie dla idiotów?
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):
> [...]
    > opłata za nieterminową spłatę karty w wysokości 50 złotych. Zaraz sobie
    > zadzwonię na ich infolinię i wypożyczę sobie tego ich konsultanta

    Z opinii przeczytanych na grupach i listach dyskusyjnych wynika, że jest
    to u nich dosyć powszechna praktyka. Część osób dostało wyciąg z
    opóźnieniem a inni w ogóle, ale wszystkim bank wspaniałomyślnie dopisał
    opłatę karną. Ja przewidując kłopoty nie wykonałem żadnej transakcji tą
    kartą w pierwszym okresie rozliczeniowym.

    Jak do tej pory to karcie Ideal daleko do ideału.

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-06-07 17:27:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@g...com> napisal(a):

> [...]
    > opłata za nieterminową spłatę karty w wysokości 50 złotych. Zaraz sobie
    > zadzwonię na ich infolinię i wypożyczę sobie tego ich konsultanta

    Nie przeczytałeś regulaminu, to masz ;-) Tam jest wyraźnie napisane,
    że ich wyciągi mogą nie dotrzeć, a Ty masz sam się postarać o to, żeby
    zapłacić tyle ile trzeba i na czas :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2006-06-07 18:07:15
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Dawid Kulbicki napisał(a):

    > Z opinii przeczytanych na grupach i listach dyskusyjnych wynika, że jest
    > to u nich dosyć powszechna praktyka.

    Pechowo dla Fortisa na dole wezwania do zapłaty, które również dostałem,
    widnieje informacja, że w razie spłaty zaległości PRZED otrzymaniem tego
    wezwania, mam je potraktować jako niebyłe

    List nadano 3 czerwca a ja zrobiłem przelew dokładnie 1 czerwca, czyli
    chyba mogę to olać

    > Jak do tej pory to karcie Ideal daleko do ideału.

    Zdecydowanie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2006-06-07 18:08:03
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Samotnik napisał(a):

    > Nie przeczytałeś regulaminu, to masz ;-) Tam jest wyraźnie napisane,
    > że ich wyciągi mogą nie dotrzeć, a Ty masz sam się postarać o to, żeby
    > zapłacić tyle ile trzeba i na czas :)

    Niby jakim cudem nie mając wyciągu? Poza wyciągiem nie ma żadnej możliwości
    by poznać saldo zadłużenia

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2006-06-07 18:25:58
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):
    > Niby jakim cudem nie mając wyciągu? Poza wyciągiem nie ma żadnej możliwości
    > by poznać saldo zadłużenia

    Serwis telefoniczny...
    No i radzę przeczytać regulamin bo bank jest niestety kryty.

    --
    Dawid

  • 7. Data: 2006-06-07 18:28:27
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):
    > Pechowo dla Fortisa na dole wezwania do zapłaty, które również dostałem,
    > widnieje informacja, że w razie spłaty zaległości PRZED otrzymaniem tego
    > wezwania, mam je potraktować jako niebyłe

    Należy to rozumieć w ten sposób, że nie musisz drugi raz płacić kwoty
    wymienionej w wezwaniu, co w żaden sposób nie zmienia faktu
    nieuchronności zapłaty.

    > List nadano 3 czerwca a ja zrobiłem przelew dokładnie 1 czerwca, czyli
    > chyba mogę to olać

    Raczej nie bardzo. Jedyne co możesz zrobić to słać reklamacje.

    --
    Dawid

  • 8. Data: 2006-06-07 19:02:26
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    > Serwis telefoniczny...
    > No i radzę przeczytać regulamin bo bank jest niestety kryty.

    niestety taka jest prawda, jak robiles transakcje to masz je terminowo
    splacic, nie splacisz = kara

    w pierwszym okresie nie wykonalem zadnej transakcji i wyciagu nie dostalem
    - zrobilem afere bo maja obowiazek mi go wyslac

    w kolejnym okresie wykonalem jedna operacje, jak znowu nie dostane wyciagu
    w 7 dni po zakonczeniu okresu rozliczeniowego to dzwonie na info
    z prosba o duplikat, a jak mi znowu panienka powie, ze za ich niedbalstwo
    mam placic (10 zl za duplikat) to automatycznie rezygnuje z tej karty !!!

    i bedzie to kolejna karta w klaserze...

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2006-06-07 19:10:53
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Dawid Kulbicki napisał(a):

    > Należy to rozumieć w ten sposób, że nie musisz drugi raz płacić kwoty
    > wymienionej w wezwaniu, co w żaden sposób nie zmienia faktu
    > nieuchronności zapłaty.

    ..czyli jeśli dobrze rozumiem, mam zapłacić tę kwotę i potem składać
    reklamację?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 10. Data: 2006-06-07 19:12:01
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Robert napisał(a):

    > niestety taka jest prawda, jak robiles transakcje to masz je terminowo
    > splacic, nie splacisz = kara

    ...czyli krótka piłka. Przykre

> [...]
    > mam placic (10 zl za duplikat) to automatycznie rezygnuje z tej karty !!!

    ..i zdaje się, że ja tak właśnie zrobię

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098