  • Data: 2006-05-24 20:02:59
    Temat: Lukas - tabela kursów walut, prowizja za przewalutowanie.
    Od: Stefan <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!

    Niedługo czeka mnie podróż do Austrii i chciałem się dowiedziec jak jest z
    płatnosciami za granicą kartą VE. Otoz na infolini dowiedzialem sie ze
    Lukas nie ma wlasnej tabeli kursów walut i rozlicza transakcje przez bank
    korespondencyjny (?) którym jest Raiffeisen; niestety nie potrafiła podać
    czy ich tabela jest uzywana do przeliczenia euro na zł; powiedziala ze
    dopiero po powrocie dowiem sie po jakim kursie moje płatnosci zostały
    przeliczone. Wszystko wydaje mi sie conajmniej dziwne, czy ktos potrafiłby
    mi wytłumaczyc mechanizm działania Lukasa jeśli chodzi o kursy walut?

    Chciałem sie tez dowiedziec ile wynosi prowizja za przewalutowanie, np. z
    CHF->EUR->ZŁ