  • 1. Data: 2002-08-13 17:05:32
    Temat: Lukas - pozyczka w koncie, sprzeczne informacje
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    od 2-3 tygodni posiadam e-Konto w Lukasie, ponadto prowadzę
    samodzielną działalność gospodarczą. chciałem wziąć pożyczkę w koncie
    (debet). najpierw wyczytałem na WWW, że taką pożyczkę można uzyskać
    już w momencie zawierania umowy. dzwonilem także na infolinię,
    dwukrotnie od różnych konsultantów otrzymywałem informację, że mogę
    ustanowić pożyczkę max do 1500 PLN już teraz (osobiście interesuje
    mnie debet nie większy niż 300-500 PLN). jednak gdy osobiście
    próbowałem to załatwić w oddziale Lukasa w ZG, to okazało się, że
    pożyczkę będę mógł ustanowić... dopiero za 6 miesięcy! poinformowano
    mnie, że pożyczkę mógłbym ustanowić już teraz, gdybym miał
    zaświadczenie o stałym zatrudnieniu, a w przypadku własnej
    działalności gosp. muszę czekać. :( nie zdały się na nic moje
    wyjaśnienia, że dwukrotnie upewniałem się o to na LukasLinii. na
    dodatek próbowałem to załatwić dwa razy, u dwóch różnych osób. tak
    więc jest jasna sprzeczność - wg LukasLinii mogę mieć ten debet,
    jednak "na żywo" okazuje się, że nic z tego. :(

    czy ktoś miał podobne doświadczenia? jak jest w końcu naprawdę???

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 2. Data: 2002-08-14 07:17:13
    Temat: Re: Lukas - pozyczka w koncie, sprzeczne informacje
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing>

    Dawid Lorenz <e...@m...org> wrote:

    > czy ktoś miał podobne doświadczenia? jak jest w końcu naprawdę???

    To nie całkiem to samo, ale gdy aplikowałem o VC z maskymalnym limitem,
    przyjechał do mnie pan z Lukasa, aby na własne oczy przekonać się, że
    faktycznie działam gospodarczo. Chwila całkiem przyjemnej rozmowy oraz
    pokazanie (pokaźnej ;-) historii rachunku firmowego z BZ WBK załatwiły
    sprawę :-)))

    <Slawomir 'at' Tobis . pl >

  • 3. Data: 2002-08-14 22:29:13
    Od: p...@p...onet.pl

    W LukasLinii można dokonać wstępnej symulacji, dowiedzieć sie o maksymalną
    krotnośc pożyczki po konkretnych okresach.
    Ostateczną decyzję podejmuje panienka w placówce na podstawie bliżej
    nieokreślonych zasad, więc zależy do kogo trafisz.
    Poza tym możesz ubiegać sie o pozyczkę tylko w wersji STANDARD, ale to bzdura,
    że dopiero po 6 miesiącach.

    Proponuję poczekać 3 miesiące, zasilić konto regularnie poroma większymi
    wpływami i pójść ponownie do innej placówki !

    Cześć