    From: Iktorn <i...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lukas - moj kochany
    Date: 3 Feb 2003 23:03:16 GMT

    Witam!

    Co prawda zaraz po tym "zdazeniu" mialem ochote wypisac tu cala sytuacje
    - tak bylem wkuty, ale troche ochlon??em i przytocz? tylko fina?.

    Chcac zamkn?ae konto w Lukasie (pomi?my powody) zastrzeg?em VE (mam j? w
    domu, ale chcia?em sobie zatrzymaae). 2 (s?ownie: dwóch) "konsultantów"
    poinformowa?o mnie, ?e jest to darmowe. Przychodze sobie po tygodniu
    (podobno tyle trzeba czekac - co?) a tu na koncie -25PLN. Pobrali
    prowizje.
    I teraz pytanie:
    Czy jest to mozliwe (bo ja nadal nie moge w to uwierzyc), ze mimo
    _ewidentnej_ winy pracowników nie chc? mi tej prowizji cofn?ae.
    Mi osobi?cie sie to w g?owie nie mie?ci. Czy jestem a? tak
    rozpieszczony, czy jednak mam racje?

    PS: I jak ich przekonaae :)

    Pozdrowienia
    Wiktor