  • 11. Data: 2004-01-18 15:53:16
    Temat: Re: Lukas i e-konto pro
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bue9ou$6gr$...@n...onet.pl,
    Użytkownik <j...@p...onet.pl>:

    > Prawda, ze nieprawda ;)
    > ale nie zmienia to faktu, ze mozna ominac bezsensowna oplate najpierw
    > likwidujac a pozniej otwierajac

    Mozna, ale nie zawsze sie oplaca - bo chyba nadaja wtedy nowy numer konta,
    czy nie? Jesli nowy, to za 5zl moze sie nie oplacac zmiana numeru.

    Poza tym nie wiem jak z historia rachunku, czy nie ulega "popsuciu", np. dla
    celow KK.

    A tak poza tym takie oplaty do ominiecia to sa bardzo fajne - zorientowani
    sobie omina, niech placa ci inni, to sobie bank zarobi na innych, a na nas
    mniej :)

    A z ktorego oddzialu Lukasa korzystasz, bo z bankomatow to korzystamy z tych
    samych ;)

    --
    Robert

  • 12. Data: 2004-01-18 16:00:45
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Mozna, ale nie zawsze sie oplaca - bo chyba nadaja wtedy nowy numer konta,
    > czy nie? Jesli nowy, to za 5zl moze sie nie oplacac zmiana numeru.

    nowy, prawda znwou Twoja ;)
    ale jak pisalkem tamto konto po likwidacji lokaty absolutnie nieuzywane
    bylo, saldo 0,00pln przez chyba 3 lata albo dluzej... nie pamietam kiedy
    byla pronmocja lokat lukasa liczonych w dniach (juz wspomnialem, w
    odroznieniu od innych bankow, gdzie lokaty sa normalnie nazywane w liczbie
    mcy)

    > Poza tym nie wiem jak z historia rachunku, czy nie ulega "popsuciu", np.
    dla
    > celow KK.

    tez racja. ale z kolei dla KK lepiej zalozyc e...pro, bo przy lokacie 5kpln
    bedzie pierwszy rok KK za darmo. tylko te 5kpln...

    > A tak poza tym takie oplaty do ominiecia to sa bardzo fajne - zorientowani
    > sobie omina, niech placa ci inni, to sobie bank zarobi na innych, a na nas
    > mniej :)

    ;) jesli mozna ominac - po co placic - to jak w watku kiedy z BLADEM
    pisalismy o rezygnacji i ponownym wyrobieniu KK w BZWBK - robiles w ten
    sposob obnizke 50%kosztow wydania za 1. rok

    > A z ktorego oddzialu Lukasa korzystasz, bo z bankomatow to korzystamy z
    tych
    > samych ;)

    na gwarnej, pracuje w centrum.
    nawet korzystamy z tego samego Internet Cable Provider ;) - OWW w moim
    przypadku

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 13. Data: 2004-01-18 16:10:04
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bueafl$d0v$...@n...onet.pl,
    Użytkownik j...@p...onet.pl:

    > wspomnialem, w odroznieniu od innych bankow, gdzie lokaty sa
    > normalnie nazywane w liczbie mcy)

    No nie wszystkich - np. VW ma tylko w dniach, i to co jeden dzien.

    > ;) jesli mozna ominac - po co placic - to jak w watku kiedy z BLADEM
    > pisalismy o rezygnacji i ponownym wyrobieniu KK w BZWBK - robiles w
    > ten sposob obnizke 50%kosztow wydania za 1. rok

    Ja tez z niej zrezygnowalem, ale powownie wyrobilem w Lukasie ;)

    > na gwarnej, pracuje w centrum.

    No to tez ten sam.

    > nawet korzystamy z tego samego Internet Cable Provider ;) - OWW w moim
    > przypadku

    ICP to prawie caly Poznan, tudziez Konin i Suchy Las. Ale to drugie to
    faktycznie mam niedaleko :)

    --
    Robert