  • 11. Data: 2004-01-27 13:38:10
    Temat: Re: [Lukas] eKonto wniosek w internecie
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv5n7v$71s$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bv5n0v$gqf$1@topaz.icpnet.pl...

    > Nie mam tokena. :-)

    A ja mam i nie zawsze trafia do mnie, jak to jest bez ;)

    --
    Robert

  • 12. Data: 2004-01-27 13:38:20
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A ja mam i nie zawsze trafia do mnie, jak to jest bez ;)

    Normalnie ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2004-01-27 13:46:06
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Normalnie ;-)))

    Normalnie to nie, bo żeby tak było, to trzeba mieć hasło do lukaslinii :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2004-01-27 13:52:39
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Normalnie to nie,

    Jak nie jak tak ;-)))

    >bo żeby tak było, to trzeba mieć hasło do lukaslinii :)

    Ja mam. I mam wrażenie, że nie jestem wyjątkiem ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2004-01-27 13:57:55
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Ja mam. I mam wrażenie, że nie jestem wyjątkiem ;-)))

    Do pełni szczęścia trzeba by jeszcze, aby odbiorcy dodani byli widoczni od
    razu, a nie następnego dnia, a także bezpłatna linia... :-/

    Na to drugie nie ma już co liczyć, na pierwsze może kiedyś...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 16. Data: 2004-01-27 14:04:15
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak nie jak tak ;-)))

    > Ja mam. I mam wrażenie, że nie jestem wyjątkiem ;-)))

    A ja nie mam i nie zamierzam, bo nie korzystam ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 17. Data: 2004-01-27 14:07:51
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv5pm8$ltn$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Normalnie ;-)))

    no ... srednio normalnie. Podobno ;) nie mozna wpisac konta odbiorcy. Nie
    wiem, jak bym placil za gaz i prad wtedy, albo za telefon, gdzie numer konta
    jest inny w kazdej fakturze.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2004-01-27 14:11:34
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > no ... srednio normalnie. Podobno ;)

    ;-)))

    >nie mozna wpisac konta odbiorcy.

    No trzeba dzwonić, to fakt.

    >Nie
    > wiem, jak bym placil za gaz i prad wtedy, albo za telefon, gdzie numer
    konta
    > jest inny w kazdej fakturze.

    W tej sytuacji, to rzeczywiście kłopot. Ja na telefon mam PZ, a dla gazu i
    prądu nr konta są stałe. Czy w Pyrlandii zmieniają konta co miesiąc
    (gazownia i ENEA?)? I w jakim celu poza utrudnieniem życia klientom Lukasa
    nie posiadającym tokena ;-) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2004-01-27 14:28:01
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv5rn8$2dv$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > W tej sytuacji, to rzeczywiście kłopot. Ja na telefon mam PZ

    Ja tez, w TPSA. Ale NOM nie oferuje.

    > gazu i prądu nr konta są stałe. Czy w Pyrlandii zmieniają konta co
    > miesiąc (gazownia i ENEA?)?

    Nie ma "gazowni", jest tylko ENEA, ktora dostarcza prad i gaz. Zmieniali
    konta na kazdej fakturze, trudno stwierdzic czy co miesiac, bo faktury
    przychodza co dwa ;)
    Wlasnie chyba maja przestac zmieniac, ale dobre pol roku to robili.

    > I w jakim celu poza utrudnieniem życia
    > klientom Lukasa nie posiadającym tokena ;-) ?

    Zacytuje (sorki za zle kodowanie):

    Szanowny Panie!

    Uprzejmie informujemy,i? w celu poprawienia jakoœci ksiegowania oraz
    przyspieszenia operacji finansowych zwi1zanych z przep3ywem œrodków od
    naszych Klientów a? do momentu ich rozksiegowania na poszczególne
    indywidualne konta w naszym systemie rozliczen, wprowadziliœmy wraz z
    obs3uguj1cym nas bankiem aplikacje SpeedCollect polegaj1c1 na
    automatycznym(elektronicznym) rozksiegowaniu wp3at. Aby to by3o mo?liwe
    ka?dy klient ma przypisane indywidualne konto w banku. Jednak z uwagi na
    wymogi banku dwie pierwsze i trzy ostatnie cyfry s1 cyframi kontrolnymi i
    ulegaj1 zmianie wraz z ka?d1 wystawion1 faktur1. Ten system nie sprawia
    problemu naszym Klientom z wyj1tkiem niewielkiej grupy osób reguluj1cych
    p3atnoœci przelewem elektronicznym.
    Wychodz1c naprzeciw oczekiwaniom tych Klientów, rozpoczeliœmy
    rozmowy z autorami aplikacji SpeedCollect w celu wyeliminowania tej
    niedogodnoœci i jesteœmy na etapie wdra?ania nowego systemu.

    Robert

  • 20. Data: 2004-01-27 14:28:57
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv5rn8$2dv$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > miesiąc (gazownia i ENEA?)? I w jakim celu poza utrudnieniem życia
    > klientom Lukasa nie posiadającym tokena ;-) ?

    Tym z tokenem tez utrudniaja - trzeba przedefiniowywac dane odbiorcy i/lub
    zlecenia okresowego.

    --
    Robert