  • 1. Data: 2003-11-24 22:08:59
    Temat: [Lukas VC] zmiana daty generowania wyciągu
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Witam,
    w Lukas banku można zmienić sobie datę generowania wyciągu dla KK.
    No i mam takie pytania - może ktoś to przerobił na własnej skórze?

    - zależałoby mi na przesunięciu daty o pół miesiąca - niby wprzód i wstecz
    na to samo wychodzi w dłuższym dystansie, ale są różne konsekwencje tych
    rozwiązań dla banku i dla klienta :) - czy może się to odbyć przez
    *wydłużenie* okresu?

    - czy raz zmieniona data osiąga stan stabilny w nowym punkcie, czy ta zmiana
    to jest wprowadzenie jednorazowej anomalii do harmonogramu?

    - czy to coś kosztuje - na stronach nie widzę takiej informacji, więc
    zakładam, że jest darmowe?

    Z góry dzięki za odpowiedzi,

    Zbig.

  • 2. Data: 2003-11-25 19:58:16
    Temat: Re: [Lukas VC] zmiana daty generowania wyciągu
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    10 zł, w moim przypadku w przod, mialem 68 dni bez odsetek od transakcji
    bezgotowkowych:)))

    Marek

  • 3. Data: 2003-11-26 00:13:16
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Marek napisal/a:
    > 10 zł, w moim przypadku w przod, mialem 68 dni bez odsetek od
    > transakcji bezgotowkowych:)))

    dzięki za info, w takim razie gra moze byc warta swieczki :))
    mniemam, ze miales > 1650 do spłaty bo w przeciwnym wypadku 10 zł to nie
    byłaby dobra cena

    Pozdro,
    Zbiggy.