  • 11. Data: 2004-06-04 10:21:56
    Temat: Re: Lukas VC, VC+ przez net
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "Użytkownik", używający adresu <s...@p...onet.pl>
    napisał:
    > dla zainteresowanych,
    >
    > Od dzisiaj można aktywować dostęp(801330077).
    > Logować można się od razu po aktywacji.
    > W okresie przejściowym osobno na konto i na kartę
    > (https:\\karta.lukas.com.pl lub www.kartalukas.onet.pl).

    Wlasnie sobie aktywowalem. Posiadam tylko VC w Lukas Banku, bo konto juz
    dawno nie uzywane zdeaktywowalo sie (nie bylo dostepu przez internet) wiec
    dostalem ID oraz przez IVR ustanowilem haslo i teraz juz wszystko dziala bez
    zarzutu. Nareszcie!

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 12. Data: 2004-06-04 10:57:43
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Lopez napisał:

> [...]
    > dostalem ID oraz przez IVR ustanowilem haslo i teraz juz wszystko dziala bez

    ;)
    Płaciłeś cisą za opela ? ;)

    Pozdrówka ;>
    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 13. Data: 2004-06-04 13:27:39
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "Stasio Podróżnik", używający adresu <B...@o...pl>
    napisał:

    > ;)
    > Płaciłeś cisą za opela ? ;)

    He?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 14. Data: 2004-06-04 14:10:02
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 04 Jun 2004 11:07:39 +0200, Łukasz Stawicki
    <g...@i...pl> wrote:

    >Piszesz o VC czy MC??
    >
    >Ja pzred chwilą zrobiłem podgląd mojej VC i wszystko gra (oprócz
    >zadłużenia ... to ja tyle wydałem????)

    VC. "Samo" nie działa. Trzeba było uaktywnić dzwoniąc.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2004-06-05 09:14:40
    Od: "wiesniak" <w...@o...pl>

    > W okresie przejściowym osobno na konto i na kartę
    > (https:\\karta.lukas.com.pl lub www.kartalukas.onet.pl).

    Jak dlugi bedzie to okres ?