  • 1. Data: 2002-10-24 18:51:55
    Temat: Lukas KK - dostęp przez IVR, a raczej jego brak
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Od kilku dni codziennie usiłuję skorzystać z dostępu przez IVR do 10
    ostatnich transakcji na karcie Lukas KK aka "jajecznica".

    Niestety muszę donieść, że na kilkanaście prób przynajmniej połowa kończy
    się niepowodzeniem (różne dni i różne pory). W takich wypadkach słyszę w
    kółko: "Operacja w trakcie przetwarzania. Proszę czekać." Jeśli odczekam
    wystarczająco długo, otrzymuję informację "Trwa przetwarzanie bazy danych".

    Czy ja mam takiego pecha, czy inni mają podobne doświadczenia?

  • 2. Data: 2002-10-24 19:33:49
    Temat: Re: Lukas KK - dostęp przez IVR, a raczej jego brak
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > wystarczająco długo, otrzymuję informację "Trwa przetwarzanie bazy danych".
    >
    > Czy ja mam takiego pecha, czy inni mają podobne doświadczenia?

    Mam podobne doświadczenia, też różne dni i godziny. Ogólnie trzeba długo czekać
    na jakąkolwiek reakcję IVR. Zgłaszałem to do LukasLinii tydzień temu - Pani
    powiedziała, że przekaże sprawę dalej :-). U mnie dokładnie jest komunikat
    taki: "Trwa aktualizacja bazy danych". Cóż to za baza danych, że podczas
    aktualizacji nie można z niej czytać???
    Powoli tracę cierpliwość do tego serwisu. Już raz przekroczyłem limit
    kredytowy, bo nie sumuję wydatków - mam przecież teleserwis ;-), ale po prostu
    nie mam ochoty się tam logować i wysłuchiwać po raz n-ty "Operacja w trakcie
    realizacji. Proszę czekać."
    Pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2002-10-24 20:13:11
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:14ed.00000095.3db84b1c@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Mam podobne doświadczenia, też różne dni i godziny.
    > Powoli tracę cierpliwość do tego serwisu. Już raz przekroczyłem limit
    > kredytowy, bo nie sumuję wydatków - mam przecież teleserwis ;-)

    Za to ja zaplacilem przelewem w kilka dni po obciążeniu karty (ktore bylem
    przekonany, ze nie nastapi) za tę samą usługę i teraz muszę reklamować :(
    Gdyby byl podglad przez net, sprawdzalbym czesciej.
    Konsultant juz dosc dawno obiecywal mi, ze niedlugo wprowadza podglad przez
    net. Gdyby nie to, ze mam w Lukasie wysoki limit dzieki lokatom, to
    przenioslbym sie do Multi. Ale zobaczymy, co zaproponuje mBank, mam
    nadzieje, ze tam tez lokaty beda mialy znaczenie.

    Dzięki za poparcie i szczególne podziękowania za wybitnie taktowne :)
    skorygowanie treści obu komunikatów, które wypaczyłem:

    > dokładnie jest komunikat taki: "Trwa aktualizacja bazy danych". Cóż
    > po prostu nie mam ochoty się tam logować i wysłuchiwać po raz n-ty
    > "Operacja w trakcie realizacji. Proszę czekać."

    Powyższe przekonuje mnie, że słuchałeś tych komunikatów nie krócej ode mnie
    :)

  • 4. Data: 2002-10-25 07:01:52
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > skorygowanie treści obu komunikatów, które wypaczyłem:

    > Powyższe przekonuje mnie, że słuchałeś tych komunikatów nie krócej ode

    Lukasa chyba dopada efekt skali:
    poki byl malym bankiem z mala iloscia klientow i uslug to wszystko hulalo
    szybko
    a na grupie pojawialy sie czesto posty ze jak ktos nie jest zadowolony ze
    swojego banku to niech sie przenosi do Lukasa
    moze jak jeszcze przybedzie z 20 % im klientow
    i wprowadza dalsze oplaty za niektore czynnosci to
    znowu rozpoczna sie migracje z Lukasa do ... kogos kto
    w danej chwili chce wessac klientow oferujac promocyjnie niektore uslugi za
    free

    Troszke to przypomina Folwark Zwierzecy :)

    Piotr

  • 5. Data: 2002-10-25 07:06:28
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apaq9j$5r$1@news2.tpi.pl, PiotR wrote:

    > Lukasa chyba dopada efekt skali:
    > poki byl malym bankiem z mala iloscia klientow i uslug to wszystko
    > hulalo szybko

    Ale juz ich WWW np. dziala OK, na pewno lepiej niz z rok temu.

  • 6. Data: 2002-10-25 07:13:57
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Ale juz ich WWW np. dziala OK, na pewno lepiej niz z rok temu.

    zeby www obslugiwalo wiecej klientow to nie jest
    problem
    aby czesc transakcyjna dzialala szybcie tu zaczynaja sie wieksze schody