  • 11. Data: 2005-06-15 07:35:48
    Temat: Re: Lukas Bank nie polecam! pietnuje
    Od: Piotr Kulinski <p...@c...pl>

    usenetowicz wrote:
    > Miałem konto w Lukasbanku z którego nie korzystałem. Dzisiaj przechodząc
    > koło ich placówki postanowiłem je zamknąć. Wszedłem do środka, na trzy
    [ciach]

    a po co wogole zamyklac konto ? Nie lepiej o nim "zapomniec" ?
    To bank bedzie sie pozniej musial martwic (lub nie) i wyjasniac (lub
    nie) czy konto jest uzywane ?

  • 12. Data: 2005-06-15 08:06:19
    Od: "usenetowicz" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Kulinski" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
    > [ciach]
    >

    > a po co wogole zamyklac konto ? Nie lepiej o nim "zapomniec" ?
    > To bank bedzie sie pozniej musial martwic (lub nie) i wyjasniac (lub
    > nie) czy konto jest uzywane ?

    Też tak myślałem, ale biorąc pod uwagę to, co się dzieje w tym kraju,
    wolałem sam zadbać o zamknięcie, jeszcze bym miał jakiś oprocentowany
    debet i co by było? i tak jakoś dziwnie i błędnie naliczyli mi opłaty,
    więc wolałem wziąć z nimi rozwód.

  • 13. Data: 2005-06-15 08:07:46
    Od: "usenetowicz" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zbihniew" <z...@R...no> napisał w wiadomości

    > Też byłem tam, też było niemiło, też się czekało i w końcu konta nie
    > założyłem, po bliższym zagłębieniu się w szczegóły oferty :P

    To może Ty komentowałeś w tle sytuację mówiąc:
    "...zupełnie jakbym za chwile podszedł do kasy i spytał czy właśnie
    przed chwilą płaciłem"
    ;)

  • 14. Data: 2005-06-15 15:23:17
    Od: "Mobi" <m...@p...onet.pl>

    Ja mam konto i to nawet założone w tym oddziale i jakoś bardzo jestem z tego
    zadowolony ostatnio byłem tam dzisiaj i bardzo miła obsługa. Polecam!!!

  • 15. Data: 2005-06-15 20:58:46
    Od: "usenetowicz" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Mobi" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5431.00000218.42b047e3@newsgate.onet.pl...
    > Ja mam konto i to nawet założone w tym oddziale i jakoś bardzo jestem
    > z tego
    > zadowolony ostatnio byłem tam dzisiaj i bardzo miła obsługa.
    > Polecam!!!

    Świetne działanie marketingowe, gratuluje pracowniku Lukasa
    mogłeś się trochę bardziej ukryć, a tak:
    inetnum: 193.0.242.0 - 193.0.242.255
    netname: LUKAS-BANK
    descr: Lukas Bank in Wroclaw
    country: PL

    pięknie stary:) Potwierdzasz moją opinię, że jesteście żałośni,możesz mi
    powiedzieć po co dałeś tą wstawkę o oddziale?
    w bankach internetowych
    oddział chyba nie ma znaczenia, no ale ty i tak siedzisz we Wrocławiu w
    zarządzie :)

  • 16. Data: 2005-06-15 21:04:57
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-15 22:58- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    usenetowicz, gdy pisał(a):

> [...]
    > w bankach internetowych
    > oddział chyba nie ma znaczenia, no ale ty i tak siedzisz we Wrocławiu w

    Bardzo ładnie go namierzyłeś, ale w kwestii szczegółowej: Lukas nie jest
    bankiem internetowym.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 17. Data: 2005-06-15 21:28:23
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 14 czerwca 2005 17:55, gdy usenetowicz napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Miałem konto w Lukasbanku z którego nie korzystałem. Dzisiaj przechodząc
    > koło ich placówki postanowiłem je zamknąć. Wszedłem do środka, na trzy
    > stanowiska, działały tylko dwa, niby nic takiego, zważywszy na 10
    > osobową kolejkę, która cały czas rosła, ludzie dostawali białej
    > gorączki, część osób zrezygnowana wychodziła.

    Niestety Lukas jest jednym z gorszych banków w zakresie obsługi klienta.
    Głównie z braku podziału stanowisk na kasowe i inne. Np. w Pekao SA, jak
    miałem konto, to kasa była osobno, a osobno BOK. I do kasy kolejka leciała
    szybko. A w Lukasie często się blokuje, jak akurat przy stanowiskach jest
    ktoś, kto chce coś załatwić dłuższego. Nieraz czekam tam z wpłatą po 30
    minut :(, a moja operacja zajmuje 2 minuty.

    > właśnie obsługiwanym...dużo zarabiał, miał dzieci... świetne warunki i
    > jaka prywatność i poufność w tym banku!

    W poufność to Ty za bardzo nie wierz nigdzie :) Ostatnio u lekarza, zupełnie
    nie chcąc się nic dowiedzieć, dowiedziałem się kilku ciekawych szczegółów z
    życia intymnego znajomej i jej rodziny :). A zupełnie nie po to tam
    poszedłem, tylko pani z recepcji chciała sobie poplotkować :D

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 18. Data: 2005-06-15 21:31:45
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 14 czerwca 2005 22:35, gdy Poke napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > IMHO wszystko zalezy od ludzi - oczywiscie jezeli chodzi o kulture
    > obslugi bo inne rzeczy jak balagan, bledy systemu etc to inna sprawa.

    e-e. Akurat obsługę z Lukasa w Zabrzu wspominam bardzo, bardzo ciepło.
    Przemiłe panie, uśmiechnięte, uczynne... Jedna nawet kiedyś zrobiła coś,
    czego chyba tak do końca nie wolno jej było robić, żebym tylko zaoszczędził
    2zł. Co prawda dawno nie byłem tam i ZTCW panie się zmieniły na bardziej
    ponure, ale wtedy, gdy chodziłem, były naprawdę świetne. A pomimo to
    kolejki stały czasami na 1h czekania. To niestety bank skierowany głównie
    do ludzi prostych, którzy lubią sobie postać w kolejkach zamiast
    wykorzystać inne kanały bankowości. Do tego brak rozdziału na kasy i BOK
    tworzu korki w obsłudze.

  • 19. Data: 2005-06-16 10:16:50
    Od: "usenetowicz" <u...@g...pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    > Bardzo ładnie go namierzyłeś, ale w kwestii szczegółowej: Lukas nie
    > jest bankiem internetowym.

    Rzeczywiście mój błąd, wydawało mi się, że startowali jako bank
    internetowy, a dopiero później dorobili się skromnej liczby placówek
    rzeczywistych. Ale nie panuje tam przecież ścisły podział oddziałowy
    niczym w BZWBK. Może ten pan ma konto służbowe i jest lepiej traktowany,
    można tylko pozazdrościć szybkiej i miłej obsługi ;) Nie mogą być
    internetowym bankiem, skoro nie potrafią się posługiwać internetem.

  • 20. Data: 2005-06-17 05:36:17
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "usenetowicz" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Miałem konto w Lukasbanku z którego nie korzystałem. Dzisiaj przechodząc
    > koło ich placówki postanowiłem je zamknąć. Wszedłem do środka, na trzy
    > stanowiska, działały tylko dwa,

    I tam miałeś szczęście że nie był to BZWBK. Tam czynne byłoby jedno.

    --
    pozdrawiam
    P.