  • 1. Data: 2011-05-23 14:47:30
    Temat: Loteria w Euronecie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Wypłacając dziś z Euronetu zobaczyłem, że wprowadzili loterię. Nie wiem
    co można wygrać, ale po wypłacie dostałem informację, że "nic nie wygrałem".

    Co ciekawe, loteria obowiązuje przy wypłatach 50 i 100zł, czyli przy
    wypłacie większej kwoty opłaca się to zrobić kilka razy na mniejsze
    kwoty. Ot, taki nowy sposób na dojenie banków prze Euronet (bo
    przypuszczam, że im więcej sztuk wypłat, tym więcej prowizji).

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2011-05-23 14:50:27
    Temat: Re: Loteria w Euronecie
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:irds21$c3$...@n...onet.pl...
> [...]
    > Ot, taki nowy sposób na dojenie banków prze Euronet (bo przypuszczam, że
    > im więcej sztuk wypłat, tym więcej prowizji).

    A to nie chodzi przypadkiem o konkurs Alpen Gold? Wiem bo żrę sporo tych
    czekolad.

  • 3. Data: 2011-05-23 14:51:40
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 23 May 2011 16:47:30 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Wypłacając dziś z Euronetu zobaczyłem, że wprowadzili loterię. Nie wiem
    > co można wygrać, ale po wypłacie dostałem informację, że "nic nie wygrałem".
    > (...)

    Polecam Multibank, gdzie wpłatomaty są obok bankomatów Euronetu :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-05-23 15:05:42
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Polecam Multibank, gdzie wpłatomaty są obok bankomatów Euronetu :)

    heheheh, to mnie polozylo na lopatki ;)

    ps. niestety dzisiaj kolejny wplatomat lezal znowu-zapewne po obfitych
    wplatach przez weekend ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 5. Data: 2011-05-23 15:06:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-23 16:51, Borys Pogoreło pisze:

    > Polecam Multibank, gdzie wpłatomaty są obok bankomatów Euronetu :)

    A nie ma limitu 3 wypłat dziennie, jak w mbanku?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-05-23 15:07:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    To chyba to: http://www.wyplacajiwygrywaj.pl/

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2011-05-23 15:12:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:irdt6f$5e5$...@n...onet.pl...

    > A nie ma limitu 3 wypłat dziennie, jak w mbanku?

    Chyba 7 albo 10 dziennie, zależnie od typu karty.

  • 8. Data: 2011-05-23 18:04:29
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-05-23 16:51, Borys Pogoreło wrote:

    > Polecam Multibank, gdzie wpłatomaty są obok bankomatów Euronetu :)

    Tylko czasem trzeba poczekac na zaksiegowanie wplaty, troche spowolni
    to dzialanie oscylatora ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2011-05-23 18:27:30
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ire7jd$5ei$...@i...gazeta.pl...

    > Tylko czasem trzeba poczekac na zaksiegowanie wplaty, troche spowolni
    > to dzialanie oscylatora ;)

    Aby na pewno Euronety w Multi biorą udział w tej imprezie? :)

  • 10. Data: 2011-05-23 18:37:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 23 May 2011 20:27:30 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Aby na pewno Euronety w Multi biorą udział w tej imprezie? :)

    Fakt, na liście ich nie ma. Ale na pierwszy rzut oka widzę we Wrocławiu
    jeden oddalony o 150m od wpłatomatu (Oławska). Na drugi rzut oka taki co
    trzeba przejść przez ulicę i przejściem podziemnym (pl. Grunwaldzki). Na
    trzeci już tylko 100m (Magnolia - Legnicka, ale nie mam pewności co do
    wpłatomatu tam).

    Zatem można pooscylować, jeśli ktoś ma ochotę ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl