  • 1. Data: 2007-01-09 07:47:36
    Temat: Loteria VISA, jakie transakcje biorą udział ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Witam,

    Chciałem zarejestrować sobie pare transakcji wykonanych kartami VISA,
    aby wziąć udział w ichniej promocji (Corolla mi sie może przydać).

    Ale czytając regulamin nie jestem do końca pewny jakie transakcje
    można rejestrować.

    "dokonanie na terenie kraju w terminie od dnia 16 października 2006 r.
    do dnia 31 grudnia 2006 r. do godz. 24.00 co najmniej jednej
    transakcji bezgotówkowej - zakupu za pomocą karty Visa w punkcie
    honorującym taki rodzaj płatności bądź zakupu za pomocą karty Visa
    poza lokalem przedsiębiorcy za pośrednictwem Internetu, telefonu lub
    poczty elektronicznej z wyłączeniem transakcji - zakupów kartami Visa
    rejestrowanych za pomocą imprintera, bez względu na wysokość dokonanej
    transakcji,"

    Wątpliwość moją budzi sformułowanie "transakcja dokonana na terenie
    kraju ... za pośrednictwem Internetu, telefonu itp." Transakcje
    dokonane w kraju w punkcie honorującym ... są jednoznaczne, ale która
    transakcja dokonana przez internet jest operacją dokonaną na terenie
    kraju, a która nie, to już nie wiem. Jaka jest definicja takiej
    transakcji ? Większość transakcji dokonałem oczywiście przez internet,
    więc wolałbym wiedzieć, żeby bez sensu ich nie rejestrować.

    Przykładowe transakcje:

    -zapłata za książki w polskiej księgarni internetowej (IMHO spelnia
    warunki regulaminu).
    -zapłata abonamentu miesięcznego za MMO dokonana automatycznie,
    definiowana przez www na serwerze w USA (nie mam pojęcia czy spełnia
    czy nie).
    -zapłata za zakupy w amazon (też nie wiem),
    -zapłata przez paypal (???).

    Ktoś może rozwiać moje wątpliwości ?

    Nie wiem też, co w przypadku takich transakcji jest dla nich
    wystarczającym dowodem ich wykonania ? Może ten zapis w regulaminie
    "lub wydruku potwierdzenia przelewu dotyczących zgłoszonej transakcji
    w celu ich weryfikacji" dotyczy po prostu miesięcznego zestawienia
    operacji wykonanych kartą ? Choć powiem szczerze, że sam w to nie
    wierze, iż może o to chodzić :).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2007-01-09 08:09:35
    Temat: Re: Loteria VISA, jakie transakcje bior??????????
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Dentarg porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > w celu ich weryfikacji" dotyczy po prostu miesięcznego zestawienia
    > operacji wykonanych kartą ? Choć powiem szczerze, że sam w to nie
    Bylo na grupie - najlepszy bylby slip ale ponoc honorowane sa takze
    wyciagi wystawiane przez bank ew potwierdzenie drukowane przez system
    internetowy (ktos tu pisal o potwierdzeniu z mbanku)
    --
    badzio