  • 1. Data: 2013-10-26 21:10:40
    Temat: Ruszyło IKO w Inteligo
    Od: woobe <w...@g...com>

    Jak w temacie
    http://prnews.pl/hydepark/ruszyo-iko-w-inteligo-2972
    867

  • 2. Data: 2013-10-27 20:31:58
    Temat: Re: Ruszyło IKO w Inteligo
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2013-10-26 21:10, woobe pisze:
    > Jak w temacie
    > http://prnews.pl/hydepark/ruszyo-iko-w-inteligo-2972
    867

    Zapomnieli chyba o stosownej toip, widzę tylko tabelę opłat dla
    użytkowników portmonetki, a w tej do konta też nie dodali pozycji
    związanych z iko.

    Poza tym nawet dla użytkowników portmonetki 9 zł za wypłatę z własnego
    bankomatu to chyba trochę za drogo, zwłaszcza gdy reklamuje się
    wygodę wychodzenia z domu bez portfela z kartami.

  • 3. Data: 2013-10-28 11:22:12
    Od: woobe <w...@g...com>

    > Poza tym nawet dla użytkowników portmonetki 9 zł za wypłatę z własnego
    >
    > bankomatu to chyba trochę za drogo, zwłaszcza gdy reklamuje się
    >
    > wygodę wychodzenia z domu bez portfela z kartami.

    Ale jak wyjdziesz z domu bez portfela i wypłacisz gotówkę z bankomatu to gdzie ją
    włożysz? ;)) taka reklama jest bez sensu :)

  • 4. Data: 2013-10-28 22:11:14
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 28 Oct 2013 03:22:12 -0700 (PDT), woobe wrote:
    > Ale jak wyjdziesz z domu bez portfela i wypłacisz gotówkę z bankomatu to gdzie ją
    włożysz? ;))

    Do kieszeni?

    --
    Michał