    From: "Danio" <n...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Limit wplat - info do nadzoru bankowego
    Date: Wed, 5 May 2004 12:34:33 +0200

    Witam,

    Podczas ostatniej dyskusji ze znajomymi o pieniadzach, polityce, korupcji
    malej i duzej itd. padl argument, ze pieniadze dawane pod stolem sie nie
    ukryja, bo jakby "biorca" chcial je potem wplacic na swoje konto, to bank ma
    obowiazek od pewnego progu kwotowego poinformowac o tym nadzor bankowy.

    Czy mozecie mi powiedziec jaki nadzor? I jaki jest ten limit? Bo wydaje mi
    sie ze moj rozmowca raczej mowil co wiedzial niz wiedzial co mowil.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    danioATyarisDOTorg