  • 11. Data: 2016-06-16 17:19:28
    Temat: Re: Likwidacja BFG, a na grupie cisza...
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Odpowiadałem niejakiemu "n...@p...pl", bo tyle pokazuje Google Groups i nie
    wiem gdzie w drzewku wypowiedzi to umieszcza, bo tego też GG nie obsługuje, a
    przynajmniej u mnie drzewa nie widać.

  • 12. Data: 2016-06-16 17:29:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-16 o 17:16, Zbynek Ltd. pisze:

    > Ale że jak? Dyskutujesz z samym sobą? Nie mam innych dyskutantów w tym
    > wątku, oprócz J.F. i Leszka. A w Twojej podgałęzi odpowiadasz tylko sam
    > sobie.
    > Może to być Tomasz Ch, z niewiadomego powodu niewpuszczany na serwer
    > news Atmana, lub jakiś chwast, którego filtruję.

    Olej go, to jakiś gamoń, co nawet nie może się nauczyć obsługi
    podstawowych programów.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2016-06-16 20:14:53
    Od: n...@p...pl

    n...@p...pl bardzo dziękuję za odpowiedź

  • 14. Data: 2016-06-17 14:19:29
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    "Olej go, to jakiś gamoń, co nawet nie może się nauczyć obsługi
    podstawowych programów.

    --
    Liwiusz "

    Wnioskując po Twoich wypowiedziach, to masz zbyt wiele wolnego czasu, a niewielką
    wiedzę w wielu dziedzinach, za to posiadasz potrzebę udzielania się prawie wszędzie
    tam, gdzie nikt tego nie oczekuje. Jeśli umiesz lepiej obsługiwać produkty Google, bo
    rozumiem, że to co sobie wymyślisz to Google od ręki wprowadza, w końcu to Wielki
    Liwiusz ma taką sugestię, więc możesz mi dać lekcję, o ile będzie cokolwiek warta to
    chętnie zapłacę. Na czym kończę jakąkolwiek polemikę, więc możesz mi teraz nawsadzać
    do woli.

  • 15. Data: 2016-06-17 16:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Konfabulator Konfabulatorski k...@1...pl ...

> [...]
    > ma taką sugestię, więc możesz mi dać lekcję, o ile będzie cokolwiek
    > warta to chętnie zapłacę. Na czym kończę jakąkolwiek polemikę, więc

    Na poczatek zacznij pisac przed delimiterem...
    Możesz tez spróbować poszukac wskazówek w necie - jest tego troche jak
    prawidłowo komponowac posta na usenecie.

  • 16. Data: 2016-06-17 16:16:01
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Budzik, bardzo Cię proszę, spróbuj skorzystać z adresu
    https://groups.google.com/forum/m i sam sprawdź jak duże możliwości oferuje google, a
    wtedy pogadamy o delimiterach i pisaniu w jakikolwiek normalny sposób w tym czymś.
    Tak, wiem, mogę zmienić narzędzie, ale akurat to mam pod ręką, a dla napisania 2
    postów miesięcznie nie chce mi się go zmieniać.

  • 17. Data: 2016-06-17 19:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > narzędzie, ale akurat to mam pod ręką, a dla napisania 2 postów
    > miesięcznie nie chce mi się go zmieniać.

    To trzeba to było napisać w odpowiedzi na post Liwiusza...

    Tu pare osób pisze przez te googlowa proteze i wiem ze maja problem z
    cytowaniem, z zwijaniem wierszy ale akurat problemów z pisaniem przed
    delimiterem nie zauwazyłem.
    Te problemy wynikaja oczywiście z lenistwa bo przeciez to samo co robią
    programy do newsów automatycznie, mozna zrobić recznie skoro wybrało się
    takie narzędzie.

  • 18. Data: 2016-06-17 20:42:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 czerwca 2016 16:00:37 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    .

    > Na poczatek zacznij pisac przed delimiterem...
    > Możesz tez spróbować poszukac wskazówek w necie - jest tego troche jak
    > prawidłowo komponowac posta na usenecie.

    Piszesz dla samego pisania chyba. Mógłbyś sprawdzić najpierw ze on z googlegroups
    korzysta

  • 19. Data: 2016-06-18 15:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Piszesz dla samego pisania chyba. Mógłbyś sprawdzić najpierw ze on z
    > googlegroups korzysta

    To nie jest decyzja jedna na całe zycie...

  • 20. Data: 2016-06-19 09:42:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 18 czerwca 2016 15:00:39 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > To nie jest decyzja jedna na całe zycie...
    W moim przypadku mogę zmienić decyzje.
    Żebym z google groups zrezygnował musi się pojawić wygodniejsze narzędziem a póki co
    nie ma.