  • 1. Data: 2020-11-05 10:03:22
    Temat: Liczba karcianych transakcji miesiecznie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wszystkie banki liczą dla transakcji karcianych dających zwolnienie z opłat w cyklu
    kalendarzowym dni 1-31 w miesiącu, czy jakieś
    się wyspryciły i liczą od "daty wydania" (np. w połowie miesiąca - jak przykładowo
    większość operatorów komórkowych)?

  • 2. Data: 2020-11-05 10:25:35
    Temat: Re: Liczba karcianych transakcji miesiecznie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 5 listopada 2020 10:03:25 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> [...]
    kalendarzowym dni 1-31 w miesiącu, czy jakieś
    > się wyspryciły i liczą od "daty wydania" (np. w połowie miesiąca - jak przykładowo

    No, te najsprytniejsze liczą nawet od 1 do 31 lutego.
    Jan Himilsbach urodził się 31 listopada.
    Kiedyś play podobną głupotę wypisywał na stronie "konta klienta" - potem widać ktoś
    im zwrócił uwagę i zmienili to zdanie tak, żeby można było wpisać pierwszy dzień
    miesiąca.

  • 3. Data: 2020-11-05 12:17:27
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 05.11.2020 o 10:03, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > wyspryciły i liczą od "daty wydania" (np. w połowie miesiąca - jak
    > przykładowo większość operatorów komórkowych)?

    zależy jak masz okres rozliczeniowy dla karty, nie musi się pokrywać z
    tym kalendarzowym

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 4. Data: 2020-11-05 12:40:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 5 listopada 2020 12:17:29 UTC+1 użytkownik Robert_DF napisał:

    > zależy jak masz okres rozliczeniowy dla karty, nie musi się pokrywać z
    > tym kalendarzowym

    Okres rozliczeniowy masz dla kredytówek.
    Ale wcale nie jest powiedziane, że każdy bank będzie sprawdzał liczbę transakcji w
    poprzednim okresie rozliczeniowym - to by było za łatwo.
    Z drugiej strony nie będzie chyba jednak gorzej niż sprawdzanie w poprzednim miesiącu
    kalendarzowym. W TOiP powinno być do doczytania.

    Z trzeciej strony posiadanie więcej niż jednej karty, która do bezpłatności wymaga
    spełnienia warunków (czy to liczby transakcji czy sumarycznej kwoty) jest bez sensu -
    taka karta jest kartą "główną" i się nią po prostu płaci - a żeby w ogóle ją
    utrzymywać, musi dawać coś naprawdę extra, np. jak KK visa platinum w santanderze.

    Dla debetówek zaś może to być zupełnie uznaniowo.
    Na pewno są banki liczące w miesiącu kalendarzowym (np. milek), ale są też takie,
    które każdej karcie przydzielają własny okres od-do.

  • 5. Data: 2020-11-05 12:49:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >wyspryciły i liczą od "daty wydania" (np. w połowie miesiąca - jak
    >przykładowo większość operatorów komórkowych)?

    Czytaj regulamin/cennik szczegolowo, bo wiele ma "okres
    rozliczeniowy", niekoniecznie kalendarzowy.
    A ulge niekoniecznie w okresie rozliczeniowym ...

    J.

  • 6. Data: 2020-11-05 18:23:50
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Dla debetówek zaś może to być zupełnie uznaniowo.
    > Na pewno są banki liczące w miesiącu kalendarzowym (np. milek), ale są też takie,
    które każdej karcie przydzielają własny okres od-do.

    Np. mnie Inteligo transakcje z debetowki (100 zeta za zwolnienie)
    liczy od połowy do połowy nastepnego m-ca

    Pozdro

  • 7. Data: 2020-11-05 19:23:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jedną chwilowo zaparkuję i wchodzę w znaczki na poczcie po 3,30 zł ;-)
    No i właśnie nie wiem, od kiedy do kiedy miesiąc liczyć.

    -----

  • 8. Data: 2020-11-06 12:56:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
    napisał:

    >Okres rozliczeniowy masz dla kredytówek.

    Inteligo jakos podobnie i debetowki traktuje.

    >Ale wcale nie jest powiedziane, że każdy bank będzie sprawdzał liczbę
    >transakcji w poprzednim okresie rozliczeniowym - to by było za łatwo.

    albo za trudno

    >Z drugiej strony nie będzie chyba jednak gorzej niż sprawdzanie w
    >poprzednim miesiącu kalendarzowym. W TOiP powinno być do doczytania.

    Mbank dla kredytowek przeszedl z okresu rozliczeniowego na miesieczny.
    W sumie - chyba latwiej. Szczegolnie, ze mialem okres rozliczeniowy do
    28-go - i staly dylemat gdzie sie te transakcje z koncowki miesiaca
    zaliczyly.
    Szczegolnie, ze opoznienie w rozliczeniach moglo byc.

    J.