  • 61. Data: 2017-09-21 14:21:51
    Temat: Re: Leasing konsumencki a pozyczka bankowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-09-21 o 10:34, cef pisze:
> [...]

    Pewnie masz racje ... bo wzoru umowy nie udostepniaja, albo dobrze
    schowali :-)

    >nic nie trzeba małym drukiem.
    >3-letnie NX-y wg otomoto chodzą od 117tys.
    >A że sprzedawcą będzie diler, to jeszcze pójdzie jako auto
    >sprawdzone, z pewnego źródła.

    Wow. I to sa ceny realne czy tylko pobozne zyczenie ?

    I czy mowimy o modelu Elite, podstawowym, za 149k, czy jakims
    wypasiony, co to 266k moze kosztowac ... i jeszcze troche za dodatki ?
    :-)

    >Spokojnie na nim zarobią. Tak jest najem długoterminowy
    >skonstruowany.

    No, tak powinno byc, ale tak niski spadek wartosci mnie dziwi.

    https://www.otomoto.pl/oferta/lexus-nx-salon-pl4x4el
    ite-pakiet-businessnavikameragwarf-vat23-ID6z40VV.ht
    ml
    dwuletni, w stanie chyba znakomitym, za 109k, z napedem nz 4 kola ...
    i tu mam watpliwosci - czy to jest obecne E-Four, ktory kosztuje 185k,
    czy jakas tansza opcja.

    J.

  • 62. Data: 2017-09-21 15:55:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-09-21 o 14:21, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Pete"  napisał w wiadomości grup

    > Pewnie masz racje ... bo wzoru umowy nie udostepniaja, albo dobrze
    > schowali :-)

    > Wow. I to sa ceny realne czy tylko pobozne zyczenie ?

    Nie mam pojęcia, ale pewnie diler trochę (ale tylko trochę, bo auto z
    pewnego źródła ;) ) zjedzie z ceny

    > I czy mowimy o modelu Elite, podstawowym, za 149k, czy jakims wypasiony,
    > co to 266k moze kosztowac ... i jeszcze troche za dodatki ? :-)

    Nie mam pojęcia, nie jestem targetem :)

    > No, tak powinno byc, ale tak niski spadek wartosci mnie dziwi.

    Coż, od lat Toyota słynie z tego, że traci najmniej. To nie Ford ;)

> [...]
    >
    > dwuletni, w stanie chyba znakomitym, za 109k, z napedem nz 4 kola ... i
    > tu mam watpliwosci - czy to jest obecne E-Four, ktory kosztuje 185k, czy

    netto.
    Dolicz VAT :)

    --
    Pete