  • Data: 2017-09-04 07:25:43
    Temat: Leasing konsumencki a pozyczka bankowa
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mysle nad zakupem nowego auta. Pewna czesc chcialbym zaplacic gotowka a
    czesc pozyczyc. Moge pozyczyc z banku, albo wziac w leasing konsumencki.
    W przypadku banku i np. pozyczki odnawialnej/gotowkowej sprawa prosta,
    od razu jestem wlascicielem auta a raty splacam niezaleznie od tego co
    sie z autem dzieje. W przypadku leasingu konsumenckiego to firma
    leasingowa jest wlascicielem a ja nim bede dopiero po ostaniej racie -
    zakladam wykup na koniec leasingu za 1 PLN. Czy ktos wglebial sie w
    kruczki leasingu konsumenckiego? Warto to rozwazyc zamiast pozyczki
    bankowej? W przypadku osoby fizycznej nie ma zadnych przywilejow
    podatkowych wiec taki leasing musialby wyjsc taniej niz pozyczka a do
    tego moze ktos juz zna pulapki co w przypadku szkody calkowitej,
    kradziezy takiego samochodu?

    Pozdrawiam,
    Marcin