  • 1. Data: 2009-08-29 05:41:00
    Temat: Laska Fakira
    Od: fatso <f...@n...com>

    Nie wszyscy Polacy to glupie glaby jak nasz ten grupowy Kowalski.
    Bywaja i ciekawi ludzie.
    Wczoraj bylem z wizyta u takiego wlasnie interesujacego czlowieka.
    To hr Mendewesz: burdelowy poeta, emerytowany fachowiec wysokiej klasy w
    swojej dziedzienie,
    filozof a takze ex-milioner(i to nie zlotowkowy).
    Pognaly mnie tam moje bandyckie geny Warega czyli odziedziczona po
    Wikingach chec posiadania
    blyskotek. Owoc mego pozadania to magiczna laska fakirow, antyk
    wyrobiony ze srebra. Podpuszczony
    przeze mnie, Pan Hrabia wyrwal ta laske bandzie Anglikow na eBayu, za
    jedne 600 zl(Ł122)
    Laska owa, niczym instrument gieldowy, jest wielorakiego uzytku. Nie da
    sie podetrzec nia dupy jak gieldowym
    papierem ani odkupic za nia zony kolegi ale w zasadzie sluzy ona
    Fakirowi jako szczudlo do podparcia ramienia
    gdy on siedzi i zebrze. Laska moze w razie potrzeby byc smiercionosna
    bronia. Zdemontowany niestety szpikulec
    wyskakiwal z bulwiastej niczym pracie bazy i mozna nim bylo nadzial
    przez serduszko zuchwalaca niczym jakiegos
    motylka do kolekcji. No a gdy nie chcielismy ubrudzic swiatyni ludzka
    krwia to przeciez obosieczne glowy barana
    mogly wybic niejedno oko czy rozbic szczeke.
    Ja zas, jak na obrazku nizej, miewam tzw Delusion of Grandeur. Dalem sie
    sfotografowac jako Wielki Wezyr i po
    paru kieliszkach wina komenderowalem:
    pulk kawalerii na sloniach w prawo! Derwisze tanczacy na lewo! Kurwy do
    mnie!

    ot, tak:
    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=Faquir2.jpg

    Chyba ta laske Panu Hrabiemu kiedys ukradne.

    fatso

  • 2. Data: 2009-08-29 07:41:17
    Temat: Re: Laska Fakira
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ja zas, jak na obrazku nizej ....

    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=Faquir2.jpg

    Fatso przepraszam ze zapytam, czy to jestes ty na tym zdjeciu ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2009-08-29 08:41:45
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=Faquir2.jpg

    > Fatso przepraszam ze zapytam, czy to jestes ty na tym zdjeciu ?.

    a niby kto ma byc?
    Przeciez nie zawsze w jedwabnym chalacie chodze a i na lisiure na glowie
    tez za goraco na razie

  • 4. Data: 2009-08-29 11:52:42
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > a niby kto ma byc?
    > Przeciez nie zawsze w jedwabnym chalacie chodze a i na lisiure na glowie
    > tez za goraco na razie

    Wygladasz na zdjeciu na calkiem milego i wesolego goscia.
    Zadziwiajace skad w takim z pozoru milym i wesolym czlowieku bierze sie tyle
    nienawisci, ze na takiej milej i ciekawej "raczej polskojezycznej" grupie
    uzywa wobec sowich kolegów grupowiczów epitetów typu:

    " ty chuju polski".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2009-08-29 13:44:49
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

> [...]
    > nienawisci, ze na takiej milej i ciekawej "raczej polskojezycznej" grupie
    > uzywa wobec sowich kolegów grupowiczów epitetów typu:

    tak napisalem?
    Trzeba byc niezlym pojebem zeby prowadzic kartoteke co pisali inni
    kiedys tam
    na nieznaczacej nic grupie dyskusyjnej. Tatele byl moze UBekiem?

    rf

  • 6. Data: 2009-08-29 16:24:15
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Tatele byl moze UBekiem?

    Mnie, czyli goscia który tak niedawno zarzucil grupe pl.biznes.wgpw cytatami
    z Michalkiewicza posadzasz o ubeckie korzenie ?.
    Ech Fatso ... starzejesz sie chyba, bo luki w pamieci ewidentnie ci sie
    pojawiaja ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2009-08-30 13:50:23
    Od: sierpniowy <s...@g...com>

    On 29 Sie, 18:24, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

> [...]
    > z Michalkiewicza posadzasz o ubeckie korzenie ?.
    > Ech Fatso ... starzejesz sie chyba, bo luki w pamieci ewidentnie ci sie

    Ech wiecej dystansu do ... Alter Fatso Online Ego :-)

    pozdrawia
    sierpniowy

  • 8. Data: 2009-08-30 18:40:41
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ech wiecej dystansu do ... Alter Fatso Online Ego :-)

    :)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/