  • 1. Data: 2009-08-28 13:13:39
    Temat: W poniedziałek Wielka Brytania Letnie Święto Bankowe
    Od: macieks <m...@g...com>

    Ktoś mocno u nas wychodzi, może to właśnie CITY. Nawet na USA nie
    patrzy.

    Proszę nie traktować tego jako rekomendacji, bardziej obserwacja :)

  • 2. Data: 2009-08-28 17:13:51
    Temat: Bank Holiday
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    To nie jest żadne święto bankowe, to po prostu dzień wolny od pracy :-)

  • 3. Data: 2009-08-28 18:07:54
    Temat: Re: Bank Holiday
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 28 Sie, 19:13, "Fidelio" <t...@o...eu> wrote:
    > To nie jest żadne święto bankowe, to po prostu dzień wolny od pracy :-)

    Newsa podałem za kalendarium stooq.pl

    Wiem, że dało zarobić. Nie wiem czy zjazd miał związek z "Bank
    Holiday" :)

  • 4. Data: 2009-08-28 18:20:31
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    On 28 Sie, 19:13, "Fidelio" <t...@o...eu> wrote:
    > To nie jest żadne święto bankowe, to po prostu dzień wolny od pracy :-)

    Newsa podałem za kalendarium stooq.pl

    Hahahaha! Faktycznie! Ci profesjonaliści chyba używają translatora ;-)